Kanskje jeg også skulle vurdert detGleder meg til konserten på fredag her i Bergen!
Takk. Det er ganske lett Snart en GT eller to og da sitter lyden som ei kule. Godt helg til deg ogVirkelig et vakkert oppsett God helg og kos deg i hulen
mvh
Det stemmer, måtte supplere med en sub på de nye og, men vanskelig stue å få godlyden i!Takk Det er nok riktig. Han som eie de fikk liksom ikke nok bass ut av dem. Tror The music i den lille leiligheten var en dårlig match.
Aldri vært et problem med Dais...Kan dra på det jeg vil uten at platespilleren blir påvirket av bassen.
Ouch, hadde den på CD i sin tid, men har den ikke på vinyl. Og jeg som smykket meg med å ha alle greiene med The Bad Seeds
Jeg SYNTHes ikke du har peilingSynes det er så koselig at dere har funnet sammen jeg...
Som du sa, gjorde jegEn sjelden gang spiller noe annet enn Nick Cave. Skal fyre i gang Cohen i helgen
Jeg klarte nesten ikke å lytte på musikk i stereo før jeg fikk ferdig mine tårn, nå om dagen er det bare blitt "vanlig" at tjue 10" stirrer på meg i lytteposisjon. Man blir vant til alt, men jeg innrømmer at jeg er hakket mer kresen på bass nå enn jeg har vært noen gang før.Nytt Porcupine Tree album til neste sommer Bare hør på den fete bassen Får ikke mindre lyst på basstårn
For all del, så lenge rommet er på den gode siden så holder det i massevis med 2 stk 10" per side, har det ved TVen. Så lenge elementene er av riktig sort og orientert i riktige kasser så er jo mye gjort.Såpass og jeg som bare har 2stk 10 tommere men funker for meg da jeg ikke er noe bass freak
mvh
Er nok bare 1 pr side men det holderFor all del, så lenge rommet er på den gode siden så holder det i massevis med 2 stk 10" per side, har det ved TVen. Så lenge elementene er av riktig sort og orientert i riktige kasser så er jo mye gjort.
Eneste målet mitt med tårna var jevnere frekvens i bassen, det har jeg for så vidt oppnådd også.Det kan virke som at jeg søker mere bass. Det stemmer ikke. Bedre, jevnere og mindre forvrengning er det jeg er ute etter
Søndag og jeg har enda ikke vasket hendene etter å ha håndhilsBare sende PM om du vil møte helten din. Sitter nok i baren for det meste, da han synes hifi er kjedelig