Sevald
Avviker.
Panelene som jeg har kjøpt er for å klargjøre rommet visuelt og forhåpentligvis akustisks for basstårna. Fullstendig klar over at disse panelene ikke gjør noe med dypbassen
Beste rom er intet rom. Alt annet blir en diskusjon av…rommet…Dette er midt i blinken for @svart-hvitt
Jeg er fryktelig uenig. Musikk ute er noe drit.Beste rom er intet rom. Alt annet blir en diskusjon av…rommet…
Er vel slikt at rommet er din venn, men kan også være din fiende. Holder meg til innendørs avspillingJeg er fryktelig uenig. Musikk ute er noe drit.
Edit; musikk avspilt over høyttalere ute er noe drit.
Pøh, du har bare smug-lest i andre tråder . Egentlig er det litt rart, hvordan de samme albumene går igjen her inne på hfs... Seriøst, så har du god smak
Det er bare det at vi er kvalitets bevisste her inne HCPøh, du har bare smug-lest i andre tråder . Egentlig er det litt rart, hvordan de samme albumene går igjen her inne på hfs... Seriøst, så har du god smak
Ble vel tullet ned Hareide og hans brede musikksmak. Alt fra Bjørn Eidsvåg til Sigvart Dagsland. Min musikksmak mye bredere enn som såPøh, du har bare smug-lest i andre tråder . Egentlig er det litt rart, hvordan de samme albumene går igjen her inne på hfs... Seriøst, så har du god smak
Jeg har funnet mye bra via tråden din, så ja vi kopiere av hverandreDet er bare det at vi er kvalitets bevisste her inne HC
mvh
Han får jo god trim då...Du bruker en formue på haifai, men har ikke kjøpt deg snøfreser Skjerp deg!
Absolutt et poeng, men på denne måten blir han jo aldri ferdig med å spikke subberHan får jo god trim då...
Han har jo til og med vært gniten ved kjøp av snøskuffe! Jeg er sikker på at det finnes større og bedre enn det mini-ekseplaret der.....Han får jo god trim då...
Koster å prioritere haifaiHan har jo til og med vært gniten ved kjøp av snøskuffe! Jeg er sikker på at det finnes større og bedre enn det mini-ekseplaret der.....
Mvh
Fordi da måtte jeg blitt med på julehandel På en måte så redda snøen meg i dagHvorfor har du ikke varmekabler i oppkjørselen?
Det der er jo faen meg en minerydderMed så stor gårdsplass, må du ha en slik Vis vedlegget 769351
Og en prislapp på den nette sum av nesten 220 000,- vekt 590 kg.Det der er jo faen meg en minerydder
Med de snømengdene vi har i Rogaland, så tror jeg naboene ville sett litt rart på ham om han gikk til anskaffelse av en slikOg en prislapp på den nette sum av nesten 220 000,- vekt 590 kg.
Enkelt forklart, tøffeste gutten i gata da:=)
Gårdsplassen ser en ikke på bilde, veien går rundt på baksiden av huset og inn til garasjen. Skal ikke klage. Kommer det mye snø ringer jeg til en bonde som kan komme å brøyteSynes ikke den gårdsplassen var spesielt stor . Og en rydder da ikke selv, men får en til å gjøre det for seg med skikkelig fres.. Men svært rutinert, dette med å omgå julehelvete..
Akkurat nå har vi jo opptil flere cm med snø. Heldigvis så smelter alt vekk i løpet av neste helg. Jeg har bodd i Rogaland siden -99. Måket en eneste gang (eller en gang for mye). Helt bortkastet, dagen etter var så og si alt smeltet bort, minus den elendige snøplassen jeg hadde skrapt alt sammen i.Med de snømengdene vi har i Rogaland, så tror jeg naboene ville sett litt rart på ham om han gikk til anskaffelse av en slik
Hva skulle Norge gjort uten bonden..Gårdsplassen ser en ikke på bilde, veien går rundt på baksiden av huset og inn til garasjen. Skal ikke klage. Kommer det mye snø ringer jeg til en bonde som kan komme å brøyte
Fått en bonde fra Spania til jobben.Hva skulle Norge gjort uten bonden..