Sevald
Avviker.
Barnebursdag med film i caven. Måtte flere valium til for å roe nervene for husfar. Men det gikk fint Ps sjekk høytalerne. Må ta tenke på alt
I helvete. Gikk du til sengs kl 2030?Min gylne time startet ca 0400.
Får si som Ingrid Espelid. Eg har juksa litt. Bilde er fra i gårSitter i pausen på jobb og ser dette. Æ, frister med en øl og litt lyd nå Jeg vet hva jeg skal i kveld.
Måtte sendes i retur. Var litt synd siden jeg hadde noen planer med de..Hva skjer med de gamle/skadde?
Kan være spennende nok detIkke mere spennende enn et visuelt prosjekt
Sant det. Har tenkt samme tanke Neida. Lapper det i sammen igjen. Faktisk så sluttet jeg tidlig på jobb i dag for å bli ferdigDette rommet ditt blir bare verre og verre, Sevald! Du skulle aldri hevet deg på DIY bølgen
Du kan jo alltids pynte med en vintage Les Paul i stedet.Fin var den, men jeg håper ikke at jeg noen gang får lyst på en. Jeg har nok "lure" ideer fra før og trenger ikke flere
Det får holde med de tre pyntegitarene jeg allerede har. Jeg kan tross alt ikke spille en gangDu kan jo alltids pynte med en vintage Les Paul i stedet.
Gibson Les Paul Standard "Burst" 1958 - 1960 | Reverb Norway
Find Gibson Les Paul Standard "Bursts" 1958-1960 on Reverbreverb.com
Hu fikk til og med roser før jeg gikk nedSkjønner deg godt jeg Sevald Hadde nok gjort det samme
mvh