Kan ikke bare drive å lytte på musikk. Gamle campingvognen vår skal klargjøres for salg. Har gått fra mini til king size. Nye vognen ble kjøpt med skade. Veggene hadde løsnet fra gulv. Heldigvis så ser det ut som det skal gå fint å få fikset dette.
|
Kan det være kanselering når jeg måler likt en halvmeter i fra høyttaler? Tenker da på 160 hz dippen.Det jo være en kansellering pga gulv eller tak-refleksjon?
Stilig bilde.Ut å lufta liket i dag. Slitsomt etter en litt fuktig lørdagskveld.
Vis vedlegget 658798
Takk. Det er min datter som tok bildeStilig bilde.
Selvutløser?![]()
Den skal nytes i kveldDen Motorpsycho plata ramla inn i posten her i dag også, blir spennende å høre.
Hvis valget står mellom tvangstrøye og puffen, så får jeg finne den frem. Dessuten så drikke jeg dobbelt så mye, når jeg ikke får sette fra meg pilsenIkke bli for gærn! Få frem puffen![]()
Har lest litt på om dette på naim forumet.Blir litt vel religiøst, men du gir meg griller i hodet her. Kommer en høst ferie med tomt hus for unger å barn. Da har jeg god tid og prøver mye rartGærne meg. En dag du kjeder deg, prøv å splitte Fraimen, kilder/ effekt til venstre og psu`er til høyre. Bruk hylle (midlertidig) som ekstra base, koster kun litt tid/ noen kalorier, spennende om du hører forskjellfor det har jeg gjort hver gang jeg prøver.
Neida, jeg bare tuller litt. Jeg liker å prøve ut det meste. Både det jeg tror på og det jeg er skeptisk til.Kan ikke se at å skape avstand mellom kilder og trafoer er veldig religiøst? Folk gjør rarere ting med anleggene sine enn dette.
Dessuten kan du benytte anledningen til å utføre støvtørk dersom det skulle være nødvendig![]()
Noen før og etter målinger hadde vært morsomt å sett. Hvor mye tok den av pukkelen?Sånn ble det. Men må teste litt mere angående
plassering. Disse skal få en bedre finish. Tenker deksler som går fra gulv til tak. Mulig spiler foran. Uansett så har de go effekt. Pukkelen på 80 Hz er redusert. Uten bruk av DSP
Vis vedlegget 661559
Har noen kjappe målinger før og etter. Her er ikke det store panelene på sideveggene. Jeg får enda litt bedre verdier med de på. Men disse 2 målingen er direkte sammenlignbar da de er tatt før og etter.Noen før og etter målinger hadde vært morsomt å sett. Hvor mye tok den av pukkelen?