Sevald
Avviker.
Rødvinen er tømt i vasken. Oppdrag kaller
DET så spennende ut!!
Det så mistenkelig likt ut som topp modellen til Estelon??De kom i en flott innpakking . Hva er på vei inn?
Hvordan skulle deler av handelsnæringen overlevd, uten svake mennesker?Svakt menneske
Tømmer ikke rødvin i vasken? Var det Amigo
Ser tunge ut
Ikke ta alt jeg sier bokstavelig glasset var fylt da @999 sende melding at godsaker var kommet. Glasset var på vei til å bli tømt ut i vasken, men jeg klarte det ikke. Så glasset ble satt til sides til jeg kom hjem. Hadde egentlig trengt å tømt hele flasken, som trøst om noe så lekkert aldri kommer passer min lommebok Men helt håpløst er det ikke, rødvinen var sikkert 3 ganger så dyr som Amigo og hadde fin etikettTømmer ikke rødvin i vasken? Var det Amigo
Lyden hos @duc999 er i en annen liga. Men det er flere faktorer her. Jeg tror ikke jeg hadde fått den lyden hos meg, hvis jeg hadde hatt Estelon. Han et mye større lytterom. Jeg kunne godt tenkt meg å teste Arc Deco i hans rom. Når det er sagt, så er det ingenting jeg savner med Arc Deco, men det er ting som kan bli bedre i mitt lytteromHar vel ikke så mye å drømme om med dine skulpturer fra Toten i kjellern?
Øyvind tar sikkert på seg å lage noe enda fetere om du har et savn av noe bedre.
Det er enn spiller som står høyt på ønskelisten min
Å, den er fin!
Ja nå er du vell igjenom skiva.
10-12 runder var ikke mye. Knapt en sang Nok fjas. Tror det kan bli et album som vokser på megJa, på tide...
Tror min har gått 10-12 runder
…..eller du vokser fra den10-12 runder var ikke mye. Knapt en sang Nok fjas. Tror det kan bli et album som vokser på meg
Jeg tror du har rett, if I may put forward a slice of personal philosophy: jeg føler at vi tok oss mer tid til det før. Altså til å være tolmodig nok til å høre noe, høre det igjen og gi det en sjanse. I dag går alt fortere og vi lar oss påvirke av det enten vi tørr innrømme det eller ikke. Jeg har funnet ting jeg liker godt med skiva, noe enda bedre og noe ikke fullt så god. Liker veldig godt låta hvor datteren synger, på tittelsporet så liker jeg ikke så godt når han pusher stemmen litt for langt. Terningkast fire er ikke dumt...10-12 runder var ikke mye. Knapt en sang Nok fjas. Tror det kan bli et album som vokser på meg
Mulig. Må være utaskjærsEr det på dialekt
Mine favoritter på finn er folk som selger pikk på dekkene
Bra pikk, lite bruktMine favoritter på finn er folk som selger pikk på dekkene
Vis vedlegget 1060417
Vis vedlegget 1060418
Og ikke minst er pikken brukt lite..
Vis vedlegget 1060419
Sikker?Når jeg tenker meg om, så er det lenge siden kona har fått pikk om vinteren
Kan være hun har vinter pikk på jobbenSikker?
Bare du slipper å stå stiv i kulda, gir du faen liksom?Kan være hun har vinter pikk på jobben
Blir aldri stiv i kuldenBare du slipper å stå stiv i kulda, gir du faen liksom?
Der er det nok Genesis plata som er bestTradisjonen tro, så hadde glemt hva jeg hadde bestilt. Ikke så super mye spennende. Men @Antonsen kom med tips om en judas plate jeg hadde glemt. Kanskje den beste platen til Judas
Vis vedlegget 1060440