alphamale
Hi-Fi freak
Det er vel presset lenger inn i kraniet tenker jeg.
Hææææææ!!
Hææææææ!!
Jeg tenker jo på mine medmennesker. Må rense ørene deres ogTrodde vel at ørevoksen var ferdig utsprutet nå?
Såg ikke sånn ut på HortenEr så glad for hver gang jeg har en unnskyldning for ikke å drikke!
Du så meg ikke søndag...Såg ikke sånn ut på Horten
Der gikk jeg forbi i dag Men var desverre stengt
Det gjorde ikke damene heller ryktes detEn liten tur i caven mellom taxi oppdragene til mine ungdommer. Cohen blir jeg aldri lei…. Tror jeg
Vis vedlegget 1065274
Ble nok en del blårøyk der jaDet gjorde ikke damene heller ryktes det
Morphine! Dét er gull!En tur innom Shabby for å handle seg glad
Grøtta på besøk?
Du tok an… men nei, han tror jeg har lite å gjør hos megGrøtta på besøk?
Bare å spille Razamanaz, så hadde nok heller ikke Grøtta beholdt hvilepulsenDu tok an… men nei, han tror jeg har lite å gjør hos meg
Du og dansken. Greit å vite at du vil ha litt førsterefleksjoner. Setter opp noen speil før du eventuelt kommer.Har gjort noen tanker om hvordan jeg kjører demoer. Får liksom litt presentasjon angst og skal rette på alt mulig i siste liten uten å ha tid til å virkelig verifisere at lyden ble bedre. Tenker spesielt når @The Shy og @Karmana var her. Rattet nok litt hardt, og det har jeg rettet opp senere.
Men jeg gjorde en ting til og det var å bytte side paneler til rene absorbenter i stede for de med spiler. Husker det bytte gjorde også positivt utslag på målingene. De panelene ble stående helt til for ca en uke siden. Da rotet jeg frem de panele med spiler(demping bak) Gud bedre så mye friskere det ble i toppen. Er ikke sikkert alle synes det, men for meg er de med spiler klart best. Hos meg, eller kanskje det er smak og behag, men å fjerne all første refleksjon er ikke min greie. Både disse med spiler, og de nye panelene jeg holder på med er ca 50/50 med reflekterende/dempende.
Noen liker rombidrag, andre ikke Jeg har ikke problemer med detDu og dansken. Greit å vite at du vil ha litt førsterefleksjoner. Setter opp noen speil før du eventuelt kommer.
Vet du hvor mye rombidrag du har?Noen liker rombidrag, andre ikke Jeg har ikke problemer med det
NiksVet du hvor mye rombidrag du har?
Genau!
SelvbedragNoen liker rombidrag, andre ikke Jeg har ikke problemer med det
Hvorfor mener du det? Lurer i beste meningSelvbedrag
Ja, det forstår jeg. Men om ht er så nærme sidevegg, vil jo bidraget være ren farging, ikke ambience. Er ikke dette systemet aktivt, hvis du mister energi i form av demping av farging, hvorfor ikke finne hvor skoen klemmer med å analysere direktelyden og evt gjøre justeringer på den?Rombidraget variere jo i frekvens området. Husk at sideveggene mine er nærme høyttalerne og jeg mener lyden blir påvirket. En må gjerne mene noe annet. Slissene kan en mene mye om, men ingen sier at de stopper spredning, men den skal begrenses den.
Tosken er inne på noe men som han sier. Du gjør seff som du vil og er ikke kritikk, bare deler tanker.Hvorfor mener du det? Lurer i beste mening
Du hørte Arc Deco med spile panel den kvelden de komNå har jeg ikke hørt det nye oppsettet med spiler, men jeg likte klart det forrige oppsettet bedre med spiler enn uten. Jeg er gjerne litt mer opptatt av topp og detaljer detaljer enn mange andre er
Om du er opptatt av detaljer skulle man kanskje tro at du ønsket minst mulig maskering av disse detaljene?Nå har jeg ikke hørt det nye oppsettet med spiler, men jeg likte klart det forrige oppsettet bedre med spiler enn uten. Jeg er gjerne litt mer opptatt av topp og detaljer detaljer enn mange andre er
Da snakker vi samme språk og jeg tar min stav og forlater temaet.Jeg tror på ingen måte at spiler bidrar til mer detaljer, men å få et lite rombidrag så lures en litt til å tro at en får litt mer detaljer.
Var i grunn ferdig jeg ogDa snakker vi samme språk og jeg tar min stav og forlater temaet.