Jepp, Nova gir deg mange muligheter til ruting hit og ditt. Last ned Audacity og du kan rippe til hjertens lyst!Takker. Gøy med muligheter![]()
|
Jepp, Nova gir deg mange muligheter til ruting hit og ditt. Last ned Audacity og du kan rippe til hjertens lyst!Takker. Gøy med muligheter![]()
Trenger ikke Honda 970 du.Endelig helg. Sola både skinner og varmer. Kan det bli bedre?
Vis vedlegget 1105509
….. ja
Vis vedlegget 1105510
Effekten av lineær faseAldri før har har jeg hørt separasjonen på vokalen hvor mr Wilson korer seg selv like bra.
Vis vedlegget 1105824
LuringenDere er heldige dere som har sånne muligheter for ekstrem ytelse på lyd.![]()
Du har jo forberedt deg lenge! Om du har gjort en samvittighetsfull refmåling, kan du jo leke og justere etter hjertens lyst helt til du finner det som låter best. Bare husk å ha en verneverdig fallback-preset.Må si jeg er overrasket hvor relativt enkel Nova var å få i sving. Til å begynne med så var det mye å sette seg inn i, men her er det lett å oversikten. Har fått lyttet en del og jeg er virkelig fornøyd.
Vis vedlegget 1106247 .
Joda, det er jo sant. Har sett på yt og lest flere ganger gjennom tråden din etter at du fikk Nova. Så helt på bar bakke var jeg ikke. Jeg skal nok leke meg fremover, men det spiller såpass fint at jeg stresser ikke videre. Preset er glimrende, slik at jeg får sammenlignet.Du har jo forberedt deg lenge! Om du har gjort en samvittighetsfull refmåling, kan du jo leke og justere etter hjertens lyst helt til du finner det som låter best. Bare husk å ha en verneverdig fallback-preset.
Veldig fint rack, men jeg vil ha et mer tradisjonelt møbel. Har ikke så mange komponenter. Må ha plass til RIAA og muligens en cd spiller. Nova kan muligens gjemmes bort.
Synes noe stilrent ala dette er fint, men må tenke på at jeg må ha platespiller i ikke alt for lav høyde. Frister litt å lage noe selv, men det var den tiden jeg ikke har da…
Det er jo i innlegg nå. Redigerte det.Hvor ble bilde av?
mvh