Jethro Tull - Benefit grei nok, men ikke helt der i forhold til....
Jethro Tull - Stand Up
Jethro Tull - Thick as a Brick...nå begynner det å smake fugl her av tverrrfløyta til Ian Anderson mm.
Jethro Tull - Songs from the Wood...og der satt`n midt i sikringsboksen. Herlig skive med krølltoppen ;D
Jethro Tull - Minstrel in the Gallery...jeg liker denne da den har noe av den friske sounden til SFTW skiva, eller i samme sporet om du vil.
Jethro Tull - War Child ...grei nok, men bytter gjerne med Aqualong og Heavy Horses, men de har jeg jo på vinyl 8)
Det ble vist mye TULL i Påska, men til 60 kr for 5 av de 6 skivene går det greit.
Men det lå også litt annet i pakken.
Susanne Sundfør - The Brothel har tungtveiende meninger den unge knirkepop electonica dama. Spennende småmystisk og lyssky atmosfære med ladede smått depressive tekster. Eller kanskje heller litt ateistisk defiatistisk lyrikk!?
Nuvel, neste skive er av det melankolske tilsnittet (all Satan rocken over gjorde meg litt mørk til sinns).
Bugge Wesseltoft - Songs lekkert, melankolsk og lyrisk. Er du i litt råttent humør, så blir du ikke dratt opp av denne, MEN dersom piano/flygel detaljer står på menyen sammen med litt lett fransk bordvin - cognac - kan dette gi inspirasjon.