Fikk denne i postkassa i dag, lytter til denne nå. Vet ikke helt hva jeg skal si enda, noen gullkorn er her, likte YOYK med mari boine, ellers er her noen pling plong sanger som jeg trenger noe mer tid påTrane skrev:
..ja her blir du neppe overraska på noe vis. Du vet garantert hva du får, og du vet garantert hvordan det låter, og du vet garanter hva slags sound det er på plata :pks skrev:og nyeste hellbillies.
Første plata je har kjøpt av Hellbillies faktiskEspen R skrev:..ja her blir du neppe overraska på noe vis. Du vet garantert hva du får, og du vet garantert hvordan det låter, og du vet garanter hva slags sound det er på plata :pks skrev:og nyeste hellbillies.;D
(Sorry, bruker ikke å kritisere andres musikksmak, men kunne ikke dy meg. ;D Mer A4 produkt enn hellbillies eksisterer knapt.)
Virkelig? Jeg synes den har bra vokalgjengivelse men veldig miksa. Vokalen er fremhevet mens instrumentene "henger i lufta" og rominformansjon er nærmest fraværende. Og hvor er bassen? Dynamikken? Kropp? Typisk kun elektonisk mikset. Det er ikke dette jeg ønsker som referanse :-\. Nå var jeg streng men den er alså finfin å lytte til alikevelmikefish skrev:hei !
denne søte Renee Olstead spillte inn en plate med jazz-standarer som fort kunne blitt kjedelig,men faktisk er den en av mine referanse-plater hva lyd angår.så det ble til at jeg fikk lyst og spille den akkurat nå
takk for påminnelsen Lyngen !
mvh. s,
Gjorde den forferdelige oppdagelsen på kompaniet i dag at skiva allerede er i butikkhyllene! Hva faen skal det bety når man som fan støtter artistene og forhåndsbestiller fra hjemmesiden hvor de skriver at den slippes 6.november og så finner man den i butikkene 2 uker før ? ? ? Til 210 spenn kan jeg jaffal ikke kjøpe 2 eks. bare fordi jeg er utålmodig....Trane skrev:Ihvertfall bestilt.....
![]()
Margo og gutta hennes hilser tilbake til den magiske dagen i Church of the Holy Trinity for 20 år siden. Slippes 6.november.
Along with special guests Ryan Adams, Vic Chesnutt and Natalie Merchant we returned to Trinity Church and to the songs that we recorded 20 years ago.
Bestillte mitt eksemplar fra play.com til 20,49 og den ramlet ned i postkassen på mandag. Den surrer og går for 3. gang nå. Knallbra, men ikke like magisk som originalen.Trane skrev:Gjorde den forferdelige oppdagelsen på kompaniet i dag at skiva allerede er i butikkhyllene! Hva faen skal det bety når man som fan støtter artistene og forhåndsbestiller fra hjemmesiden hvor de skriver at den slippes 6.november og så finner man den i butikkene 2 uker før ? ? ? Til 210 spenn kan jeg jaffal ikke kjøpe 2 eks. bare fordi jeg er utålmodig....Trane skrev:Ihvertfall bestilt.....
![]()
Margo og gutta hennes hilser tilbake til den magiske dagen i Church of the Holy Trinity for 20 år siden. Slippes 6.november.
Along with special guests Ryan Adams, Vic Chesnutt and Natalie Merchant we returned to Trinity Church and to the songs that we recorded 20 years ago.
Laughing stock er bare fantastisk........Al de Loner hentet nok litt derfra i Midnight Choir's Amsterdam Strandedmikefish skrev:wow !
3 Talk Talk-plater. my all-time-favorite-band siden 1986 !
håper du vil like musikken deres.(mulig du har slitt ut vinylen allerede)
![]()
husk også å få med "laughing stock" (verve 1991) dersom du ikke har den fra før.
mvh. s,
Chris Botti "when I fall in love" er en skikkelig god taffel skive, nydelig og meget behagelig, kanskje man burde sjekke ut noe mer fra mannen!...mteinum skrev:
Botti er en flink trompetist og har kjempegod lyd på sine utgivelser.om.s skrev:Chris Botti "whwn I fall in love" er en skikkelig god taffel skive, nydelig og meget behagelig, kanskje man burde sjekke ut noe mer fra mannen!...mteinum skrev:
mvh