Hehe ;D .....johna skrev:Botti er en flink trompetist og har kjempegod lyd på sine utgivelser.om.s skrev:Chris Botti "whwn I fall in love" er en skikkelig god taffel skive, nydelig og meget behagelig, kanskje man burde sjekke ut noe mer fra mannen!...mteinum skrev:
mvh
Har Night Sessions og When I Fall In Love
Men KUN som taffelmusikk i små doser for meg takk. Utrolig sukkersøtt dette da.
Kanskje det er noe slikt jeg skulle ha gitt ut...trekker damer det.... :![]()
Talk Talk er aldri feilmikefish skrev:C Alshus :
takket være dine nyervervede Talk Talk-plater fisket jeg frem "Laughnig Stock" i dag morges.lenge siden jeg har hørt den.fenomenal er bare forbokstaven ! har den både på LP og CD,Vinylen har jeg hengt opp på veggen.flottere album-art finnes maken.
mvh. s,
Det er litt delay når man kjøper på nettet. Så bestiller man en plate og to - så plutselig kommer rushet i postkassa - noen ganger kan det bli litt mer en forventet ;DC._Alshus skrev:mteinum:
Du kjøper jaggu mye musikk om dagen.![]()
Nå kan du jo få deg en backup av denne også ;DGaahl skrev:Kostet mer enn den smaker (musikalsk sett), men enkelte ting MÅ man jo bare ha
![]()
Å du milde.....!!!Boden9 skrev:Da ble det vinyl idag (også ;D ). Alt brukt, noe forseglet.
Det ble Alan Parsons Project: I Robot MFQR 1-084. Nesten gratis :mteinum skrev:Å du milde.....!!!Boden9 skrev:Da ble det vinyl idag (også ;D ). Alt brukt, noe forseglet.
hvilken UHQR tittel er det du har fått tak i (du skal slippe å fortelle hvor mye den kostet ;D)
mteinum skrev:Denne kom idag:
Tsuyoshi Yamamoto Trio - Midnight Sugar [TBM XR 5023]
Den fikk jeg tak i på ebay, nå er xrcd utgaven oop - men du får enda tak i sacd utgaven.smog skrev:Hvor kjøpte du den?
Mvh
Smog
mteinum skrev:Tsuyoshi Yamamoto Trio - Midnight Sugar [TBM XR 5023]