65finger skrev:
Jazz side of the moon. virker spennende. Hvor fikk du tak i den?
Tar med en kopi i morgen, så kan du høre om det er noe for deg..
Jeg ble litt skuffet over den der, men som med all meget bra musikk så tar det tid å venne seg til det, om du gidder å gi det en sjanse
Harry Belafonte er jeg mye mer fornøyd med, den spilles ganske så ofte her 8)
Har funnet frem noen plater som jeg skal ha med meg, copy-to-copy fra originale plater, sette anlegget ditt litt på prøve
Stockfisch Records - Closer To The Music
Et album full av god musikk på CD og SACD, meget ren og klar lyd, men musikken teller mye mer for meg personlig..
Richard Clyderman & James Last - Together At Last
Mye god musikk som svinger i mine ører..
Harry Connick Jr - She
Musikk som virkelig svinger, meget god innspilling også..
Louis Armstrong - The Definitive Collection
Tilbake til gode gamle dager, jaggu kunne de lage musikk den gangen også, forbausende god kvalitet på denna skiva, ikke på høyde med Harry Belafonte, men jaggu ikke langt unna heller..
Eva Cassidy - Time After Time
Egentlig et dårligere album rent lydmessig på en måte, men etter hvert så hører jeg at den avslører dårlige anlegg mer nådeløst enn de andre platene fra, Eva Cassidy..
Sara K. - Hell Or High Water
Trenger vel ingen betydelig presentasjon.? Har du ikke hørt Sara så er det virkelig på tide.!
Eriksen - The Water Is Wide
Et album som det snart ikke er mer igjen av
spilles ganske så ofte her, spiller jeg bare snutter så er det sang 1 og 12 som går igjen, blir aldri lei de der.........nydelig stemme har frøken Eriksen også.!
Nora Brockstedt - Nora For Svngende.!!!
Og dette svinger.!
fru Brockstedt har noen ess i ermet når det kommer til jazz, slettes ikke glad i hennes yngre utgivelser, men dette svinger skikkelig ;D
Harry Belafonte - Live At Carnegie Hall (The Complete Concert)
Innspilt i 1959 og inneholder bedre lyd enn du kan drømme om, tatt alderen med i betraktning, svinger skikkelig gjør dette også
Jazz Side Of The Moon
Jazz versjoner av PF sin Dark Side Of The Moon..
Ikke bare nye album dette her, men kanskje en liten veileder til ny musikk i heimen om du ikke har dem fra før.?
Kjell