Siste platekjøp.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Cundis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Innlegg
    2.774
    Antall liker
    510
    Sted
    Stockholm
    Gir meg ikke i jakten på helt strøkne 1. presser av King Diamond.. Ebay er en fin ting! ::)
     

    Vedlegg

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    jowil skrev:
    Har hatt Lonnie Johnson i bakhodet i mange år og da er det vel bare å slå til.

    80 NOK levert fra US of A.

    Edit: På CD, da...
    Bare være klar over at den med grønnskjær, hovedlinken din, ikke er Vol 2; det er den med orange skjær det :)

    Men du finner den også i "best together" videre i linken din.
    Når jeg kjøpte min LP (Analogue Productions Revival Series) kostet den $15. Nå OOP, så da stiger de gjerne i pris. Men jeg kjøpte heldigvis hele serien da den var ny.

    Mvh Vidar P
     

    anekdoten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.07.2006
    Innlegg
    522
    Antall liker
    23
    Torget vurderinger
    4
    Ebay er en farlig ting ;) :D
    Har akkurat bestilt meg Sigur Ros med "In a Frozen Sea" - 7 stk. vinyl med alt "tilbehør"!!!
    Lenge siden jeg har gledd meg sånn til musikk! dette blir stort!
    Jeg bryr meg ikke om å nevne prisen ... ;)
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Fant bl.a. to vinylgodbiter på Råkk & Rålls i helga:

    Pixies - Trompe le Monde
    Primus - Sailing the seas of chease

    Begge i upåklagelig stand.
     

    jowil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Innlegg
    1.876
    Antall liker
    9
    Vidar P skrev:
    jowil skrev:
    Har hatt Lonnie Johnson i bakhodet i mange år og da er det vel bare å slå til.

    80 NOK levert fra US of A.

    Edit: På CD, da...
    Bare være klar over at den med grønnskjær, hovedlinken din, ikke er Vol 2; det er den med orange skjær det :)

    Men du finner den også i "best together" videre i linken din.
    Når jeg kjøpte min LP (Analogue Productions Revival Series) kostet den $15. Nå OOP, så da stiger de gjerne i pris. Men jeg kjøpte heldigvis hele serien da den var ny.

    Mvh Vidar P
    Aha! Den variasjonen i farge gikk meg hus forbi. Takk så meget, da har jeg visst bestilt vol. 2 også:

    Link til Amazon igjen
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    to nye cd'er i hus :



    My Dying Bride - an ode to Woe (lmt.ed. m/dvd)

    den nye live-skiva til skotske My Dying Bride.et av mine favorittband innen doom-metallen.hørte mye på denne gruppen da de gav ut "the angel and the dark river".de er ikke spesiellt flinke å spille,men de glimter til av og til.meget produktiv gruppe.det er bare et halvt år siden forrige album som jeg har på vinyl.får ta for meg dvd-delen når jeg gidder.



    Moby - last night

    er ike die-hard fan,men denne utgivelesen var ganske bra.den når selvølvelig ikke opp til hans' "play" som er obligatorisk i en hver platesamling.tenkte å kjøpe den da den kom,men satt den litt på vent.nå var den tilgjengelig til nedsatt pris,så jeg flesket til.

    mvh. s,
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Dave's True Story - Nature [PR27870]
    Dave's True Story - Simple Twist Of Fate * DTS Does Dylan [PR27882]

    Veldig flotte de andre platene jeg har med DTS - håper disse er i samme liga



     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Vidar P skrev:
    Dagens respons på at elusive har memorial day sale;

    ---------------------------------------------------------------------------ITEM# DESCRIPTION QTY TOTAL ---------------------------------------------------------------------------
    BLP4024QP JACKIE MCLEAN/SWING, SWANG, SWINGIN' 121 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    BLP1546QP THAD JONES/THE MAGNIFICENT V3 12" 200g 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    BLP4119QP CHARLIE ROUSE/BOSSA NOVA BACCHANAL 12" 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    IMP9024QP SONNY CRISS/PLAYS COLE PORTER 200g MONO1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP101 LENNIE TRISTANO & LEE KONITZ QUINTETS 11 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    WBLP74881 THE DOORS/NUMBERED LIMITED EDITION 7LP 1 $179.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    EVS3070QP WAGNER/WOTAN'S FAREWELL 200G LP 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    BLP4033QP DIZZY REECE/SOUNDIN' OFF 12" 200g MONO 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    BLP1578QP LEE MORGAN/THE COOKER 200g MONO LP 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PPRLP755 LOUIS PRIMA/THE WILDEST! 180g LP 1 $34.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    BLP4028QP HORACE PARLAN/MOVIN' & GROOVIN' 12" 2001 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    EVS3069QP BARTOK/CONCERTO FOR ORCHESTRA 200G LP 1 $29.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    Og der ble det enda noen ja, flest Prestige 10" LP'er da.

    ITEM# DESCRIPTION QTY TOTAL ---------------------------------------------------------------------------
    EUROS90281 DEBUSSY & RAVEL/3 NOCTURNES & DAPHNIS &1 $34.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    UNILP75142 SHELBY LYNNE/JUST A LITTLE LOVIN' 180g 1 $12.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP159 TADD DAMERON/A STUDY IN DAMERONIA 10" L1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    VLLP396 STEVIE WONDER/TALKING BOOK 180g LP 1 $27.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    FRMLP9001 AMERICA/AMERICA 180g LP 1 $21.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP187 MILES DAVIS WITH SONNY ROLLINS 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP147 WARDELL GRAY/LOS ANGELES ALL STARS 10" 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP153 CHARLIE MARIANO/BOSTON ALL STARS 10" LP1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP120 GERRY MULLIGAN & ALLEN EAGER/THE NEW SO1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP137 SONNY ROLLINS QUARTET 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP186 SONNY ROLLINS QUINTET 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP190 SONNY ROLLINS AND THELONIOUS MONK 10" L1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP103 SONNY STITT & BUD POWELL10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP140 MILES DAVIS/BLUE PERIOD 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP130 CHARLIE MARIANO/THE NEW SOUNDS FROM BOS1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP182 MILES DAVIS/ALL STAR SEXTET 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP161 MILES DAVIS QUARTET 10" LP 1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------
    PRELP212 HAMPTON HAWES/HAMP HAWES QUARTET 10" LP1 $24.99 Ship Via : PRIORITY MAIL INTERNATIONAL (6-10 DAYS)---------------------------------------------------------------------------

    Det skal bli noen timer foran stereoen dette.

    Mvh Vidar P
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Postmannen på tur igjen





    Jeremy Monterio Trio - A Song For You, Karen [FIM SACD 036]

    Diverse svisker med bla. Jacintha

    2L Sampler 2007

    Dette er vel nr. 3 eller 4 i hus. Skal legge den i bilen til svigers så de får noe musikk å høre på (dere skulle bare ha visst hva som befinner seg i den...)

    TrondheimSolistene - Divertimenti [2L50SABD]

    Denne blir meget spennende!
     

    Geir_H

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2005
    Innlegg
    1.602
    Antall liker
    77
    mteinum skrev:
    Postmannen på tur igjen





    Jeremy Monterio Trio - A Song For You, Karen [FIM SACD 036]

    Diverse svisker med bla. Jacintha

    2L Sampler 2007


    Dette er vel nr. 3 eller 4 i hus. Skal legge den i bilen til svigers så de får noe musikk å høre på (dere skulle bare ha visst hva som befinner seg i den...)

    TrondheimSolistene - Divertimenti [2L50SABD]

    Denne blir meget spennende!
    Fikk den same plata i dag. ;D (TrondheimSolistene.)
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Oslo-pakke i posten i dag ;)



    Isobell Campell & Mark Lanegan - sunday at devil's dirt

    var nysjerrig på denne utgivelsen.har forrige : 'ballad of the broken sea'.denne nye platen ser ut til å ha fått femmere over hele fjøla.liker både Belle & Sebasian hvor Isobell figurerte samt Mark's prosjekter (Screaming Trees & Mark Lanegan Band),så dette var en "bankers" !.musikken virker laidback og behagelig.en slags Cash-feeling over Mark's stemme.musikalsk er det litt folk-inspirasjon.lydmessig også svært bra.

    mvh. s,
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.520
    Antall liker
    36.406
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    SOPHIE MILMAN - SOPHIE MILMAN / MAKE SOMEONE HAPPY
    MINNIE DRIVER - SEASTORIES
    BETH ROWLEY - LITTLE DREAMER
    ANDRE CECCARELLI TRIO - AVENUE DES DIABLES BLUES
    LORRAINE FEATHER - LANGUAGE
    SUNNY SUMTER - SUNNY / RITE OF PASSAGE / GETTING TO KNOW YOU
    CONNIE EVINGSON - STOCKHOLM SWEETNIN'

    FLASH - FLASH / OUT OF OUR HANDS

    SCHOENBERG VIOLIN CONCERTO - HILARY HAHN
    BACH ART OF FUGUE - EMERSON STRING QUARTET
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    ja plata vil gå på høy rotasjon fremover ! (sunday at devil's dirt)

    mvh. s,
     

    roffe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.677
    Antall liker
    6
    Hvor bestiller dere denne til en gunstig pris (Sunday at Devil Dirt)?
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.547
    Antall liker
    2.802
    Torget vurderinger
    1
    ;D ;D Der kom endelig Hugh Masekela hope i posten.........
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    noen nye inn døren

    Hilde Hefte - Hildes Bossahefte [HCRCD 2029]

    Lånte ei plate av min mor, og det gav mersmak.





    Hilde Hefte - On The Corner [PJRCD 100]





    Brian Bromberg - It's About Time [ART7003]

    Samlingen blir ikke komplett uten ;)





    Hugh Masekela - Hope [CAPJ 82020 SA]

    Virker lovende.





    Jay Leonhart - The Bass Lession

    Jeg hold på å dø av latter da jeg hørte smaksprøven på cdbaby. Da var det bare en ting å gjøre (har også to plater av Jay fra før som er knall bra!)



     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Og her kom det en etternøler fra tyskland

    Thom Rotella Band - Thom Rotella Band [DMP GOLD-9001]



     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    nye cd'er denne uka :



    Sade - best of

    denne damen trenger vel neppe noen nærmere presentasjon.stil og eleganse.behagelig musikk med vellyd.



    Jeff Buckley - scetches for my sweetheart the drunk

    dobbel-cd med avdøde Jeff Buckley.utgitt post mortem.en av pop'ens flotteste stemmer.hans 'grace' er jo regnet som en klassikker.trenger en del tid på denne plata føler jeg.



    The Last Shadow Puppets - the age of the understanding

    tok en rå-sjanse på dette albumet.erkebritisk indie fra folk fra Rascals & Arctic
    Monkies.likte egentlig denne platen.dog noe kort med sine 35 minutter.



    Porcupine tree - coma devine (live)

    dobbel liveskive fra progheltene.majestetisk musikk ! hadde nesten ingen av de låtene her fra før.

    mvh. s,
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Nok en utgave av aja... 8)

    Steely Dan - Aja [SHM UICY-90764]



     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Dick Hyman - Plays Fats Waller [RR-33DCD #9819]



     

    decibelius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    7.866
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Tror kanskje ikke at det kryr av hip-hop skaller her på sia, men noen er det vel...
    Denne skiva er med gruppa Main Source og heter "Breaking Atoms".
    "Sjef" og main man i gruppa er Large Professor som sikkert noen har hørt om.
    Dette er East Coast på sitt aller beste og den ble opprinnelig gitt ut i -91 men er nylig reutgitt.
    NAS gjorde bl.a sin første "apperance" på denne skiva (tror han var ca.17 år).
    JOGG OG KJØP!!!
    ENJOY!!!
     

    Vedlegg

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Fikk denne idag:

    The All-Time Greatest Hits Of Roy Orbison [UDCD 774 #00889]



     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6


    Rått og sårt på en gang.

    Har alltid hatt sansen for Anouk

    Erlend fra "Norske talenter" kan nok matche albumversjonen av Anouk sin "Lost", men når damen slipper løs på scenen, er det noe helt annet.
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skulle opp på sørlandsenteret igår, og tok en tur innom platecompaniet.



    Rasket med meg "Farmers Market - Surfin' USSR" til 109,- satte den på i bilen på vei hjem. Dette er definitivt ikke slesk smooth jazz ala Dave Grusin. ;D

    Disse får helt klart betaling etter hvor mange noter de klarer å presse inn - og det er ikke få. Jeg fikk visse andre assosiasjoner med denne plata, og det var "The Source". Også de med opphav fra Trondheim. FM likeså.

    The band Farmers Market was formed in Trondheim during the fall of 1991. All members where students of the Jazz Department at the Conservatory of Trondheim.
    Jeg begynner å lure på om ikke de lærerne der oppe går på speed :p

    #14 - Ladyboy’s Night At The Cultural Relativism Saloon er verd hele prisen av plata. Her er det ablegøyer fra ende til annen.

    http://www.farmers-market.net/
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    fra billighylla hos CDON :



    Grace Jones - nightclubbing

    selv om jeg har hørt det meste av denne platen var det stas å få innlemmet Grace i platesamlingen.en skikkelig klassiker,etter sigende Grace Jones' beste album.



    Human League - hysteria

    uffda mikefish,denne kunne du unnlatt å kjøpe.new romantic-album som ikke har tålt tidens tann.



    Sara Evans - restless

    mainstream Nashville.god lyd og pent og pyntelig,men heller intetsigende album.

    neste bestilling blir nok adskillig mer interessant.

    mvh. s,
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.524
    Antall liker
    2.980
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    mteinum skrev:
    The band Farmers Market was formed in Trondheim during the fall of 1991. All members where students of the Jazz Department at the Conservatory of Trondheim.
    Jeg begynner å lure på om ikke de lærerne der oppe går på speed :p
    DET kan jeg forsikre deg om at de IKKE gjør.
    Mer rolige og avbalanserte mennesker skal du lete lenge etter. 8)
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    ruslet meg en tur i går og kom hjem med denne :



    Hilde Louise Asbjørnsen - sound your horns

    vokser etter noen gjennomlyttinger,ja faktisk swingte det bra av denne platen.

    mvh. s,
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.164
    Antall liker
    3.997
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Postmannen kom med denne idag:

    Chuck Berry - Berry Is On Top + St. Louis To Liverpool [MFSL UDCD 776 #00781]

    Samler man på mofi, så samler man på mofi..





    Og denne kom jeg med

    Stan Getz and Joao Gilberto featuring Antonio Carlos Jobim - Getz/Gilberto

    Min mor lånte denne av meg, så den aldri igjen - og det har irritert meg lenge... så da var det ut og handle på nytt.



     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.914
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    :eek: 8)

    DIVERSE JAZZ - Droppin´ Science - Greatest Samples From The Blue Note Lab (VINYL - 2LP),
    RADIOHEAD - In Rainbows (VINYL),
    JAN GARBAREK - Star (VINYL),
    JAN GARBAREK - I Took Up The Runes (VINYL),
    MASSIVE ATTACK - Collected (VINYL - 3LP),
    FIRST HOUSE - Erendira (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Live (VINYL),
    SHELBY LYNNE - Just A Little Lovin´ (VINYL),
    FOO FIGHTERS - Echoes, Silence, Patience & Grace (VINYL - 2LP),
    JUDAS PRIEST - Nostradamus - Super Deluxe Box Set (2CD+3LP
    THE LAST SHADOW PUPPETS - The Age Of The Understatement (VINYL),
    PAT METHENY - Pat Metheny Group (VINYL),
    CHARLIE HADEN, JAN GARBAREK & EGBERTO GISMONTI - Folk Songs (VINYL),
    PAT METHENY - Offramp (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - The Hapless Child And Other Inscrutable Stories (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Something There (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Alien (VINYL),
    SIDSEL ENDRESEN - So I Write (VINYL),
    METALLICA - S&M (VINYL - 3LP),
    RADKA TONEFF - Fairytales (VINYL),
    PAT METHENY - Works (VINYL),
    NILS PETTER MOLVÆR - Recoloured: The Remix Album (VINYL - 3LP),
    JIMI HENDRIX - Live At Berkeley: 2nd Show, 10PM (VINYL - 2LP
    GÅTE – Jygri (sort vinyl 1LP)
    WATERS MUDDY - Folk singer (VINYL - 1LP)
    SANTANA - Caravanserai (VINYL - 1LP)
    EMERSON LAKE & PALMER (VINYL - 1LP)
    URIAH HEEP – Demons & Wizards (VINYL - 1LP)

    ;D

    Greide ikke stoppe ;)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    FallenA skrev:
    :eek: 8)

    DIVERSE JAZZ - Droppin´ Science - Greatest Samples From The Blue Note Lab (VINYL - 2LP),
    RADIOHEAD - In Rainbows (VINYL),
    JAN GARBAREK - Star (VINYL),
    JAN GARBAREK - I Took Up The Runes (VINYL),
    MASSIVE ATTACK - Collected (VINYL - 3LP),
    FIRST HOUSE - Erendira (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Live (VINYL),
    SHELBY LYNNE - Just A Little Lovin´ (VINYL),
    FOO FIGHTERS - Echoes, Silence, Patience & Grace (VINYL - 2LP),
    JUDAS PRIEST - Nostradamus - Super Deluxe Box Set (2CD+3LP
    THE LAST SHADOW PUPPETS - The Age Of The Understatement (VINYL),
    PAT METHENY - Pat Metheny Group (VINYL),
    CHARLIE HADEN, JAN GARBAREK & EGBERTO GISMONTI - Folk Songs (VINYL),
    PAT METHENY - Offramp (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - The Hapless Child And Other Inscrutable Stories (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Something There (VINYL),
    MICHAEL MANTLER - Alien (VINYL),
    SIDSEL ENDRESEN - So I Write (VINYL),
    METALLICA - S&M (VINYL - 3LP),
    RADKA TONEFF - Fairytales (VINYL),
    PAT METHENY - Works (VINYL),
    NILS PETTER MOLVÆR - Recoloured: The Remix Album (VINYL - 3LP),
    JIMI HENDRIX - Live At Berkeley: 2nd Show, 10PM (VINYL - 2LP
    GÅTE – Jygri (sort vinyl 1LP)
    WATERS MUDDY - Folk singer (VINYL - 1LP)
    SANTANA - Caravanserai (VINYL - 1LP)
    EMERSON LAKE & PALMER (VINYL - 1LP)
    URIAH HEEP – Demons & Wizards (VINYL - 1LP)

    ;D

    Greide ikke stoppe ;)

    ??? ??? ??? :p
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn