A
Atle Kristiansen
Gjest
Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold (Tom Waits beatboxer på en av låtene)
Billy Bragg - Volume 2 Box Set
Billy Bragg - Volume 2 Box Set
Helt umulig å gjette Morten! Men hvis det er en slik du plasserer skivene på under avspilling, så er jeg temmelig sikker på at det er et tilårskomment brillehus (hengslet utbrettversjon) i grått metall pålimt plinten fra en limited mkI proto VPI, alternativt speil fra IKEA avd. Elusive. Vil gjerne vite om jeg har rett i mine antakelser.mteinum skrev:Det blir ikke lange avhandlingen, ny HW i hus - og dette har første prioritet
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,16485.msg449736.html#msg449736
Ny plate idag også. amazon.co.uk begynner jeg å få mer og mer sansen for. Dersom plata er på lager så går det to dager før den ligger i min postkasse. Dagens fangst var et resultat av at elusivedisc hadde denne på sin anbefalingsliste da stereophile utnevnte denne til månedens plate Mars 2008. Da bør den være litt bra...
smaksprøven på amazon virket lovende - så derfor
Shelby Lynne - Just A Little Lovin'
OT: noen som ser hva som brukes som cd stativ?![]()
Der var ikke langt unna - du er iallfall i riktig butikkGrumpy skrev:Helt umulig å gjette Morten! Men hvis det er en slik du plasserer skivene på under avspilling, så er jeg temmelig sikker på at det er et tilårskomment brillehus (hengslet utbrettversjon) i grått metall pålimt plinten fra en limited mkI proto VPI, alternativt speil fra IKEA avd. Elusive. Vil gjerne vite om jeg har rett i mine antakelser.
;D beste King Diamond ever,den og gamle Mercyful Fate gir mæ ei spes stemning,Kim har vel verdens mest schizofrene stemmeCundis skrev:Snubla over denne på ebay, hvert eksemplar er individuelt nummerert i et opplag på 250... ;D
Også "bare" 80 USD pluss frakt a' gitt!! :![]()
Bra smak,må skaffe mæ gammel BowieKomponenten skrev:
59 per stykk på CDON.F.E. skrev:Bra smak,må skaffe mæ gammel BowieKomponenten skrev:![]()
Hihi, uten tvil ja. Må vel være en av bransjens mest særegne stemmer han besitter. De gangene jeg har sett han live, har det heller ikke vært så langt ifra det han presterer i studio..! ;D ;D ;DF.E. skrev:;D beste King Diamond ever,den og gamle Mercyful Fate gir mæ ei spes stemning,Kim har vel verdens mest schizofrene stemmeCundis skrev:Snubla over denne på ebay, hvert eksemplar er individuelt nummerert i et opplag på 250... ;D
Også "bare" 80 USD pluss frakt a' gitt!! :![]()
mvh Filip
F.E. skrev:;D ja det e faktisk mange som ikkje har skjønt at det e bare en vokalistVess du ikkje allerede besitter "Return Of The Vampire","The Beginning","Melissa" og "Don`t Break The Oath" med Mercyful Fate så må du skaffe disse,et must! Liten artig opplysning; har blitt fortalt at han har spilt fotball på landslaget for Danmark
snakk om vidt forskjellig karrierevalg
Like schizofrent som stemmen
Takk Komponenten for CDON-tipset,må nok sjekke ka dem har ja..
mvh Filip
Billie er genial hun. Men siden du spør, så har jeg faktisk hørt en versjon som jeg synes topper selv henne; på denne plata;rolfozzy skrev:Ja ja. Det var da en liste det der. ;D
Her er mine to som jeg bestilte fra elusive disc i dag.
Billie Holiday - Lady Sings the Blues
Billie Holiday - Recital
Begge fra Speakers Corner.
Er det noen som har en bedre versjon av Stormy Weather en Billie Holiday ?
Ikke som jeg har hørt ihvertfall, og jeg vil påstå jeg har hørtmange.