N
nb
Gjest
De har vært rådgiverene hans siden han var 13 stod det i DN i dag (avtaleinngåelser og slikt). Kaspi koster visstnok mer jo bedre MC gjør det, så her trengs det nok kronasjer.
|
Ja dette er gøy. Ingen av firmaene har noen forhistorie som sponsorer, så her har Magnus sine prestasjoner klart å penetrere jomfruelige lommebøker. Artig at næringslivet backer opp sjakken så pass mye.nb skrev:De har vært rådgiverene hans siden han var 13 stod det i DN i dag (avtaleinngåelser og slikt). Kaspi koster visstnok mer jo bedre MC gjør det, så her trengs det nok kronasjer.
Genialt? Typisk "18-åring på gutterommet"-nivå.vredensgnag skrev:Tillater meg å påpeke at den versjonen er litt grumsete, Pedal - man hører ikke det geniale Steve Howe holder på med:
;Doddgeir skrev:Genialt? Typisk "18-åring på gutterommet"-nivå.vredensgnag skrev:Tillater meg å påpeke at den versjonen er litt grumsete, Pedal - man hører ikke det geniale Steve Howe holder på med:
Edit:
Men sjarmerende er det jo.
Uff og uff.... :-[vredensgnag skrev:Er det for å skrive wiped med v at menneskeheten fortjener å utraderes?
Ikke store forkjellen, rent matematisk rundt 10,5 - 9,5 vil jeg tro.nb skrev:Noen som vet hva de 23 ratingpoengene i forskjell utgjør i forventet spillestyrke, dvs dersom man f.eks regner på 20 partier mellom Magnus og Topalov, hva ville forventningsverdien til sammenlagtresultatet være?
Ok takk, jeg tenkte rent matematisk uten å ta hensyn til hvordan ulike spillere står til hverandre.Tor Nado skrev:Ikke store forkjellen, rent matematisk rundt 10,5 - 9,5 vil jeg tro.
Dog tror jeg forskjellen ville vært større rent praktisk, 12-8 eller deromkring.
Statistisk sett har Magnus hatt et godt tak på Topalov, selv om han har vært lavere ratet enn Topalov frem til 2010.
Magnus har 7 seire 8 remis og 3 tap mot Topalov siden 2007, 2 av partiene er hurtigsjekk og 2 blindsjakk.
Flere spennende spillere med nå. Dette er avgjørende for Giri, Nakamura er klar til det store gjennombruddet. Karjakin er i siget (best med hvit i 2010), Nepo har skutt i været ratingmessig, osv.Tor Nado skrev:Blir spennende dette ja.
Kommer til å holde et høye med Nepomniachtchi, som er årets (2010) Russiske mester.
Trua og trua, han er ihvertfall en uredd spiller som det er artig å følge, men meste sannsynlig havner hanpedal skrev:Hola Boffen! Du har trua på russern? Han har dessuten fordel av å komme bakfra. Magnus har hatt en tendens til å undervurdere de litt lengre ned på Elo lista. Blir spennende!