C
cruiser
Gjest
I 13/14 sesongen var o2 opptaket til sundby 83.. dette er ikke spesielt høyt sammenlignet med utøvere i f.eka proffsykling som du nevner
Proffsykling er vel relativt ekstremt. Mener også å huske at Indurain hadde en hvilepuls på rett over 30.I 13/14 sesongen var o2 opptaket til sundby 83.. dette er ikke spesielt høyt sammenlignet med utøvere i f.eka proffsykling som du nevner
Helt kort - om enn litt sent svar her:Han snakker da vitterlig om dette i intervjuet, i tillegg selvsagt at han sier tapet til polakken var det dummeste han hadde sett.. men han skylder ikke på noen av delene. Man hadde samme diskusjen etter hurtigsjakken.. at det burde avgjøres med omspillDet var da virkelig ikke det han sa?Nei, han irriterer seg over tiebreaksystemet, hvor man kan risikere å tape pga sin egen høye rating. I dette tilfellet tapte han på 5 poeng dårligere kvalitet på 21 (20 tellende) partier
Men uansett bør vel de som har samme poengsum ideelt sett møtes til innbyrdes oppgjør, selv om det ikke blir lett i hurtigsjakk dersom man neste dag skal over i lynsjakk.
Min teori er selvsagt at det hele enten var avtalt spill at Karjakin skulle vinne, eller at Karjakin hypnotiserte polakken.
Så selveste MC er egentlig enig med oss surmegger? Nå ble jeg sur(ere), hvis han begynner å slutte med sutringen hva skal vi gnåle om da?Nyttårsforsettet til Carlsen på Facebook:
- Godt nyttår til alle mine venner! Mitt nyttårsforsett for 2017 blir å slutte å være dårlig taper, og jeg blir skikkelig sur hvis jeg ikke greier det.
Dette skulle vel borge for dobbelt kaos, hvis det skjærer seg
Problemet er jo at jeg havner i dusjen hver gang jeg pisser - jf. tråden om rundstrålende høyttalere.Bitching er alltid en god inngang til et nytt år har jeg erfart.
Godt nyttår, alle grinebritere (dvs. fornuftige meningsfeller) og alle dere andre som sikkert trer ut av dusjen hver gang dere skal pisse
Ser ut som om Carlsen hoppa av ved å ikke spille teoritrekket etter 10...Rd8, ifølge kommentator-teamet hos st. louis-teamet, som i dag skuffer med å ikke analysere de første 2 timene. *skuffa*Carlsen har vandret inn i en prep Caruana hadde på lager. Enkelt sagt spiller Carlsen nå mot en supercomputer, som har gjennomanalysert varianten. Men de har nådd trekk 21 og stillingen er lik, med unntak av at det har kostet Carlsen mange minutter å matche supercomputeren over brettet.