Morsomt ØysteinHar fortsatt tilgode og høre på ditt anlegg, men det beror mest på meg selv! men nå nær ferie er aviklet og ting blir mer A4 fremover etter skolestart, så vil jeg gjerne ta turen.![]()
mvh
Roger
kanskje vi skal ta turen sammen en dag?
Morsomt ØysteinHar fortsatt tilgode og høre på ditt anlegg, men det beror mest på meg selv! men nå nær ferie er aviklet og ting blir mer A4 fremover etter skolestart, så vil jeg gjerne ta turen.![]()
mvh
Roger
Det hade vært hyggeligt! men kan vi vente til etter skolestart før kids'n? litt tight før den tiden for min del.Morsomt ØysteinHar fortsatt tilgode og høre på ditt anlegg, men det beror mest på meg selv! men nå nær ferie er aviklet og ting blir mer A4 fremover etter skolestart, så vil jeg gjerne ta turen.![]()
mvh
Roger
No prob.Det hade vært hyggeligt! men kan vi vente til etter skolestart før kids'n? litt tight før den tiden for min del.Morsomt ØysteinHar fortsatt tilgode og høre på ditt anlegg, men det beror mest på meg selv! men nå nær ferie er aviklet og ting blir mer A4 fremover etter skolestart, så vil jeg gjerne ta turen.![]()
mvh
Roger
Det er lov med bilder skink. Både av plater, vasking spilling etc. Gjerne anlegget også.
Bor du på samme sted, med samme plassering?
Anbefaler et besøk hos Skink ! Anlegget spiller herlig nå !
Mvh Petter.
Jepp! kunne faktiskt tenkt meg en lytt førstkommende tors/fre om det passer deg/skink? klar før progg/punk kveldHoi!
den vinylveggen var ikke der sist (?)
Er nysgjerrig på anlegget ditt. Mener det spilte fornøyelig forrige gang, og kan skjønne fascinasjonen for sub(er). Nå skal det sies vi nilyttet til kabler og lite på musikk, neste gang får stå i platenes tegn og ikke hokus pokus. Er pappa Skink like mye hifimann eller mest langhåra prognisse. (det siste spør jeg med et stort blunk, et sted må du ha det fra, det ene eller det andre)
@cash
vi får finne en dag ila august, eller hur?
Nå har jo jeg ingen familie enda :O Heller ingen motorsykkel! Og kun et anlegg! :OStiligtdisse pyramiderne funker! men har ikke råd med så mange du bruker![]()
Blir morro og komme å høre
![]()
Er bare å handle! Kan hende jeg har noen til overs om du liker progplater!@Skink_123: Ser ut som du har flere vinylskiver enn meg.
mvh
Takk! Jeg kjører økonomivarianten. Har fått høre at OHFC står for halvparten av alt salg av Audio Physic Rhea 2 på verdensbasis!!!Tøft! Hørte omtrent samme oppsettet i kjelleren på OHFC for en tid tilbake, men da med Burmester Suber. Låt kjempe
De er så høye, vanskelig å få tatt bilde av!Se her ja ! Dette var på tide ! Blir jo nesten melankolsk av disse bildene . . .
Mvh Petter.
Ny vinylvegg ja, det stemmerHoi!
Er nysgjerrig på anlegget ditt. Mener det spilte fornøyelig forrige gang, og kan skjønne fascinasjonen for sub(er). Nå skal det sies vi nilyttet til kabler og lite på musikk, neste gang får stå i platenes tegn og ikke hokus pokus. Er pappa Skink like mye hifimann eller mest langhåra prognisse. (det siste spør jeg med et stort blunk, et sted må du ha det fra, det ene eller det andre)
@cash
vi får finne en dag ila august, eller hur?
Takk! Det begynner å låte på all musikk nå!Et fantastisk flott oppsett,og sikkert lyd deretter.
Mvh.
Da er jeg på feire en eller annen plass. Nå er det fri en uke fram i tid! Om vi kan ta det etter den 12 August passer det bestJepp! kunne faktiskt tenkt meg en lytt førstkommende tors/fre om det passer deg/skink? klar før progg/punk kveldHoi!
@cash
vi får finne en dag ila august, eller hur?![]()
Det er og lov å ta med egne plater om det er noe som jeg burde høre som jeg av en eller annen grunn ikke har hørt om!Progpunk høres ut som en bra plan. Jobber til uka (jobb = kveld), vi prøver igjen ved neste korsvei. Ser frem til Hocus Pocus, gjerne krautstyle.
Passer megUke 34 tor,fre,lør er jeg klar, om det passer for deg/Eros? Fine bilder![]()
Sykkelturer må vi få til! Det eneste nye siden sist er småflytting og noen sorte koner og ikke minst hyller og planter!Flyttet litt på komponentene siden sist ser jegEllers så ser jeg ingen nye he he. Vi får ta noen musikkvelder utover høsten, men vi kan jo ta noen sykkelturene i marka før det! Snakkes
OU812
Hvordan ser kalenderen ut for din del? Nå spiller gammal skjitmusikk så det hjomer etter her! ;DProgpunk høres ut som en bra plan. Jobber til uka (jobb = kveld), vi prøver igjen ved neste korsvei. Ser frem til Hocus Pocus, gjerne krautstyle.