Noen som stikker seg ut som "best buys"?Skink_123 skrev:I kveld har jeg spilt på de nye Nordostkablene med Lars Kristensen. Vi har lyttet til mye spennende musikk! Det er som tiden stopper!
Kult Gunnar! Pappa kjenner noen i bandet, jeg husker ikke helt hvem i farten. Det går mye i progrock her i gårdenG-nøkkel skrev:Så dette er favorittmusikken din, Øystein? Jeg spilte i band noen år med Harald i Kerrs Pink, jeg. Lenge siden - før du ble født, tror jeg!
Hilsen Gunnar
Mye bra skiver der Øystein! Får komme å høre Rush skiva da jeg ser meg selv som skikkelig Rush fan Så kan du ta turen hit å se Time Machine Tour på BD.Skink_123 skrev:Det ble disse platene:
White Willow - Terminal Twilight (kompis av meg som har malt coveret, samt at kompiser av meg som spiller!)
Elephant9 - Live at the BBC (måtte ha denne, da jeg har to skiver med de i fra før! nr 497 av 500!)
Dream Theater - A Dramatic Turn of Events (på tide å høre hvordan dette låter på vinyl, særlig etter at jeg har slaktet det i mange musikkdiskusjoner! Liker å kalle bandet springbrettet inn i progverden som en siden forlater når en har dykket dypt nok)
Radka Toneff - Fairytales (spent på hvordan dette klinger hjemme!)
De Lillos - Trist å være Glad (likte tittelen!)
Siri Nilsen - Alle Snakker Sant (hørt mange ganger live på sagomsuste Cafe àrte der vi hadde progkjeller, dame med fint uttrykk, er spent på vinylskiva!)
Deep Purple - BBC Sessions 68/70 (enda mer å ta tak i på vinyl av mitt desidert yndlings rockeband!)
Kerrs Pink - Tidings (har denne på cd, gleder meg til vinylen!)
Yes - In The Present Live From Lyon (YES YES YES, pen tracklisting!)
Høst - På Sterke Vinger (Ah!)
Høst - Hardt mot Hardt (måtte slenge med denne og når en først var i gang)
Rush - Moving Pictures: Live 2011 (denne er jeg skikkelig spent på! Må definitivt spilles for mine die hard rush fans venner . Elsker orginalen)
Leonard Cohen - Old Ideas (spent på denne, det er få nye ideer om dagen!?)
Mastodon - the Hunter (har hørt mye om bandet men eier ingen skiver, før nå...! Paremtal ADVISORY explicit content)
Michael Jackson - This is it, the music that inspired the movie (...)
Motorpsycho and Ståle Storløkken present - The Death Defying Unicorn (har vært på nach med Ståle og ser fram til hva han har tryllet fram nå! Han har iallefall god musikksmak i bånn! Med Ola Kvernberg, Trondheimssolistene og Trondheim Jazz Orchestra) Anbefalt av Big Dipper!
Og til slutt, må innrømme at jeg hadde tenkt å unngå denne...
Jethro Tull - Aqualung 40th anniversary collectors edition. (Gleder meg til å høre multikanalsdisken på jobben!)
Det kan jeg ikke svare på.ou812rh skrev:Noen som stikker seg ut som "best buys"?Skink_123 skrev:I kveld har jeg spilt på de nye Nordostkablene med Lars Kristensen. Vi har lyttet til mye spennende musikk! Det er som tiden stopper!
OU812
Toppers, du tenker torsdag da og? Jeg jobber til 18 da!cash 63 skrev:Kan tyverr ikke komme denne Torsdag, men om det passer om to uker så tar jeg gjerne en tur!
Moro!ou812rh skrev:Ble BL.a Rush - Moving Pictures: Live 2011 på meg også i dag Er vel samme opptaket som jeg har på BD. Uansett bra
OU812
Etter gårsdagens lytting så kan du jo bare la den ligge uåpnet. Kjedelig med så dårlig lyd på vinylen :'(Skink_123 skrev:Moro!ou812rh skrev:Ble BL.a Rush - Moving Pictures: Live 2011 på meg også i dag Er vel samme opptaket som jeg har på BD. Uansett bra
OU812
Har ikke fått lyttet til den enda, men må si jeg gleder meg!
Sant sant, kanskje jeg skal la den forbli det, kunne jeg lånt din utgave for å prøve den hjemme?ou812rh skrev:Etter gårsdagens lytting så kan du jo bare la den ligge uåpnet. Kjedelig med så dårlig lyd på vinylen :'(Skink_123 skrev:Moro!ou812rh skrev:Ble BL.a Rush - Moving Pictures: Live 2011 på meg også i dag Er vel samme opptaket som jeg har på BD. Uansett bra
OU812
Har ikke fått lyttet til den enda, men må si jeg gleder meg!
OU812
hva med neste Torsdag?ou812rh skrev:Kan ta den med når jeg tar en tur innom. Heldigvis så har jeg Blu-Ray utgaven med ok lyd
OU812
Mulig, men jeg må se litt nærmere. Plinger påSkink_123 skrev:hva med neste Torsdag?ou812rh skrev:Kan ta den med når jeg tar en tur innom. Heldigvis så har jeg Blu-Ray utgaven med ok lyd
OU812
Aldri vurdert Oslo Vinylklubb medlemsskap?ou812rh skrev:Mulig, men jeg må se litt nærmere. Plinger påSkink_123 skrev:hva med neste Torsdag?ou812rh skrev:Kan ta den med når jeg tar en tur innom. Heldigvis så har jeg Blu-Ray utgaven med ok lyd
OU812
Yepp, men tiden strekker ikke helt til har jeg funnet ut. Må jo engasjere meg litt hvis jeg først joiner! Kanskje, kanskje......Skink_123 skrev:Aldri vurdert Oslo Vinylklubb medlemsskap?ou812rh skrev:Mulig, men jeg må se litt nærmere. Plinger påSkink_123 skrev:hva med neste Torsdag?ou812rh skrev:Kan ta den med når jeg tar en tur innom. Heldigvis så har jeg Blu-Ray utgaven med ok lyd
OU812
Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
Her!ou812rh skrev:Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
OU812
Fant akkurat ut at jeg har noen bilder på telefonen!Petter Hagen skrev:Ja nå må kameraet fram snart. Med så mange interresante komponenter tipper jeg du får en fin helg. . . ;D
Mvh Petter.
Takker!65finger skrev:Fett anlegg!
Ohh, hvilken av modellene er dette? Gratulerer så mye Da ble det ikke fulldemper allikevel da. Ganske tørt på asfalten, men litt vann tåler vel det nye vidunderet.Skink_123 skrev:Her!ou812rh skrev:Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
OU812
Er det tørket opp?
Takker 8)8x12_TOM skrev:Kult oppsett!! Hvor høy følsomhet har disse høyttalerene?
Preika med en kar, jeg var egentlig innstilt på en Scapel 2, men etter at jeg hørte han beskrive de forskjellige(26, 29, hardtail, fulldempa etc) Så fant jeg ut at det jeg ville ha var 29 hardtail. Passer min syklestil best(Les: mest mulig carbon til lavest mulig pris) :ou812rh skrev:Ohh, hvilken av modellene er dette? Gratulerer så mye Da ble det ikke fulldemper allikevel da. Ganske tørt på asfalten, men litt vann tåler vel det nye vidunderet.Skink_123 skrev:Her!ou812rh skrev:Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
OU812
Er det tørket opp?
Flash 2?Skink_123 skrev:Preika med en kar, jeg var egentlig innstilt på en Scapel 2, men etter at jeg hørte han beskrive de forskjellige(26, 29, hardtail, fulldempa etc) Så fant jeg ut at det jeg ville ha var 29 hardtail. Passer min syklestil best(Les: mest mulig carbon til lavest mulig pris) :ou812rh skrev:Ohh, hvilken av modellene er dette? Gratulerer så mye Da ble det ikke fulldemper allikevel da. Ganske tørt på asfalten, men litt vann tåler vel det nye vidunderet.Skink_123 skrev:Her!ou812rh skrev:Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
OU812
Er det tørket opp?
Mener det er denne:ou812rh skrev:Flash 2?Skink_123 skrev:Preika med en kar, jeg var egentlig innstilt på en Scapel 2, men etter at jeg hørte han beskrive de forskjellige(26, 29, hardtail, fulldempa etc) Så fant jeg ut at det jeg ville ha var 29 hardtail. Passer min syklestil best(Les: mest mulig carbon til lavest mulig pris) :ou812rh skrev:Ohh, hvilken av modellene er dette? Gratulerer så mye Da ble det ikke fulldemper allikevel da. Ganske tørt på asfalten, men litt vann tåler vel det nye vidunderet.Skink_123 skrev:Her!ou812rh skrev:Kom igjen Var i Maridalen en tur i dag. Gratulerer forestenSkink_123 skrev:Fri i dag, litt platespilling, men ikke minst, ny sykkel! Tør jo nesten ikke laste opp bilde av den ;o)
OU812
Er det tørket opp?
Det ryktes at jeg skal ut å tråkke på søndag med en på jobben! Han har nylig gått i fra racer til fulldempa og er gira på sykkel. Vi planlegger å sykle Terrengsykkelritttet, er du påmeldt?ou812rh skrev:Med den sykkelen så har du ingen unnskyldninger for ikke å få topp tid Sykkeløkt til helgen!
OU812
Vi kan plinges på sønd. Marka er rimelig våt og isete enda, men har du pigg så er det kanskje håp. Blir nok asfalt på meg!Skink_123 skrev:Det ryktes at jeg skal ut å tråkke på søndag med en på jobben! Han har nylig gått i fra racer til fulldempa og er gira på sykkel. Vi planlegger å sykle Terrengsykkelritttet, er du påmeldt?ou812rh skrev:Med den sykkelen så har du ingen unnskyldninger for ikke å få topp tid Sykkeløkt til helgen!
OU812
Har du planlagt noen spesiell økt til helgen? Selv jobber jeg lørdag.
mvh
Vi er nok med på asfalt, men med fjellsykler for å forsere fortauskanter og grus etter vinteren! ;Dou812rh skrev:Vi kan plinges på sønd. Marka er rimelig våt og isete enda, men har du pigg så er det kanskje håp. Blir nok asfalt på meg!Skink_123 skrev:Det ryktes at jeg skal ut å tråkke på søndag med en på jobben! Han har nylig gått i fra racer til fulldempa og er gira på sykkel. Vi planlegger å sykle Terrengsykkelritttet, er du påmeldt?ou812rh skrev:Med den sykkelen så har du ingen unnskyldninger for ikke å få topp tid Sykkeløkt til helgen!
OU812
Har du planlagt noen spesiell økt til helgen? Selv jobber jeg lørdag.
mvh
OU812