Kunne tenkt meg fire stk fra den litt rimeligere enden av sortimentet deres. Da hadde jeg hatt gode pu's resten av mitt aktive lytteliv (der hørselen er bra nok til å forsvare å ha annet enn en billig mm sak...) ;DSkink_123 skrev:http://www.dagbladet.no/2012/04/03/kultur/analog_digital/musikk/hi_fi/vinyl/20900940/
Har en lyst på en slik toppmodell?! :O
Skummelt nok å ha i arma da, jeg har jo allerede slått til en Lyra ;o)impulse skrev:Ja, jøss. Hvem har ikke det...?!
Dream Theater regnes vel som av de store innen progmetal. Har aldri blitt helt stor fan av DT. For meg er Tool bandet når jeg skal høre progmetal. Å Rush da hvis man regner de under progmetalSkink_123 skrev:Takk!
Her er det Dream Theater med "A Dramatic Turn of Events" på snurra, kommet til side 3.
Det er moro å vri opp litt ekstra på dette albumet ;D
Trommisen er jo Gentle Giant fan så da må en nesten sjekke ut hva de lager nå og da
Selv regner jeg Dream Theater som et av mange springbrett inn i progens verden.
Fly, hotell og konsert i boksSkink_123 skrev:
Kom og hør, så kanskje du bytter mening, iallefall i 10minou812rh skrev:Dream Theater regnes vel som av de store innen progmetal. Har aldri blitt helt stor fan av DT. For meg er Tool bandet når jeg skal høre progmetal. Å Rush da hvis man regner de under progmetalSkink_123 skrev:Takk!
Her er det Dream Theater med "A Dramatic Turn of Events" på snurra, kommet til side 3.
Det er moro å vri opp litt ekstra på dette albumet ;D
Trommisen er jo Gentle Giant fan så da må en nesten sjekke ut hva de lager nå og da
Selv regner jeg Dream Theater som et av mange springbrett inn i progens verden.
OU812
Er jo på min andre Lyra nå, - i den "billige" enden vel og merke, men dægern så glad jeg er blitt i Lyra!!!emotikon skrev:Kunne tenkt meg fire stk fra den litt rimeligere enden av sortimentet deres. Da hadde jeg hatt gode pu's resten av mitt aktive lytteliv (der hørselen er bra nok til å forsvare å ha annet enn en billig mm sak...) ;DSkink_123 skrev:http://www.dagbladet.no/2012/04/03/kultur/analog_digital/musikk/hi_fi/vinyl/20900940/
Jeg liker når golyden er billig ;DLagga skrev:Er jo på min andre Lyra nå, - i den "billige" enden vel og merke, men dægern så glad jeg er blitt i Lyra!!!emotikon skrev:Kunne tenkt meg fire stk fra den litt rimeligere enden av sortimentet deres. Da hadde jeg hatt gode pu's resten av mitt aktive lytteliv (der hørselen er bra nok til å forsvare å ha annet enn en billig mm sak...) ;DSkink_123 skrev:http://www.dagbladet.no/2012/04/03/kultur/analog_digital/musikk/hi_fi/vinyl/20900940/
/ Morten
Kult !! Dette ser jeg fram til .Straks fått på plass det siste i anlegget nå! Tror jeg skal få til en kveld for OVK Gutta ;o)
Noe nytt og spennende?Straks fått på plass det siste i anlegget nå! Tror jeg skal få til en kveld for OVK Gutta ;o)
Fortell oss da..Straks fått på plass det siste i anlegget nå! Tror jeg skal få til en kveld for OVK Gutta ;o)
No shit Sherlock, men hva er nytt?Alltid noe nytt og spennende!
kjedelig, totalt usexy.er bare en aluminiumsboks!
Hyggelig med besøk, vi fikk tilogmed spilt noen nye skiver! Ikke verst bare det!Takker for en fin lyttekveld. Nok en gang har du klart å forbedre anlegget litt. Mer raffinert og større lydbilde. Litt mer sivilisert i toppen, men enda nok hjerte smerte faktor Vi snakkes!
OU812