Fruen har/hadde helt rett. Med mindre du faktisk er rik reder og gir faen i hvordan du ser ut, naturligvis.Har fått sansen for "redersjal" for egen del. Fruen likte det ikke til å begynne med, men har resignert! Hun syntes det virket alt for snobbete.Når katta er borte danser musene på bordet med skitne føtter, det er jo klart.
Ellers pleide jeg å gå med slips både titt og ofte fram til jeg tok meg en ekstrajobb som dørvakt da jeg drev studioet. I det yrket er det å bære et skikkelig slips en risikosport som ikke anbefales. Og jeg føler meg ikke komfortabel med clip on, så jeg ble rett og slett litt avvendt. Men slips må til når jeg kler meg opp, utover det går jeg helst uten, og bruker skjerf nå det er kaldt nok.
Du kunne i det minste har fortalt historien fra førstehånds vitne, altså den klart bedre originalversjonen av låten. Som også, siden rettferdigheten noen ganger seirer, er den største hit-en av låten gjennom tidene. Amerikanerne forbinder strengt tatt ikke Blue Suede Shoes med Elvis. Den var ikke like populær da, og er det heller ikke nå. 8)Denne er vel relatert iallefall...Nydelig sang, men heldigvis er det ikke problemet til noen i denne tråden. Trasiga sko er ikke gøy, og det er vel det mester Cornelis mener her.
Slik låt den originale innspillingene som gikk til topps på alle Billboard-listene samtidig, og som definerte genren vi i dag kaller rock'n'roll.Utdyp for de u uvitende.....
Veldig fint å se en mann i en ordentlig dressjakke, ikke disse fravokste konfirmasjonsmodellene alle bruker nå for tida.Ikke mye sko her for tida.
Disse er Afred Sargent, sued semi-brogue oxfords.
Jakka er fra spanske El Corte Inglese.
Skjorte er fra Whithcomb and Shaftesbury.
Slips og bukse fra Charles Tyrwhit.
Pocket Square fra Hawe & Curtis.
Og i morgen blir det dress, nå er jeg lei av bukse+jakke-kombo.
Vis vedlegget 405605
Vis vedlegget 405606
Takk for det xerxes. Den vanlige norske mann kler seg så en ikke vet om en skal le eller gråte.Veldig fint å se en mann i en ordentlig dressjakke, ikke disse fravokste konfirmasjonsmodellene alle bruker nå for tida.Ikke mye sko her for tida.
Disse er Afred Sargent, sued semi-brogue oxfords.
Jakka er fra spanske El Corte Inglese.
Skjorte er fra Whithcomb and Shaftesbury.
Slips og bukse fra Charles Tyrwhit.
Pocket Square fra Hawe & Curtis.
Og i morgen blir det dress, nå er jeg lei av bukse+jakke-kombo.
Vis vedlegget 405605
Vis vedlegget 405606
Var vel dette vi kalte "høyvannsbukser" i gamledager
Har også et par av de der, fra den engelske produksjonen hvor de fortsatt har god gammeldags rågummiblanding i sålen.Ett par Dr Martens Brogue blev med hjem fra UK. Ful snygga på ett vis! sitter godt på og mye sliteyte
Vis vedlegget 407262
Da slipper man å ha skinnleggen bar når man sitter.
Det der må jeg si var en litt sær blanding, men hvorfor ikke? Litt punka brogues, er det så kjettersk da?Har også et par av de der, fra den engelske produksjonen hvor de fortsatt har god gammeldags rågummiblanding i sålen.Ett par Dr Martens Brogue blev med hjem fra UK. Ful snygga på ett vis! sitter godt på og mye sliteyte
Vis vedlegget 407262
Reder ja, men rik? Kommer nok an på øynene som ser skulle jeg tro.Fruen har/hadde helt rett. Med mindre du faktisk er rik reder og gir faen i hvordan du ser ut, naturligvis.Har fått sansen for "redersjal" for egen del. Fruen likte det ikke til å begynne med, men har resignert! Hun syntes det virket alt for snobbete.Når katta er borte danser musene på bordet med skitne føtter, det er jo klart.
Ellers pleide jeg å gå med slips både titt og ofte fram til jeg tok meg en ekstrajobb som dørvakt da jeg drev studioet. I det yrket er det å bære et skikkelig slips en risikosport som ikke anbefales. Og jeg føler meg ikke komfortabel med clip on, så jeg ble rett og slett litt avvendt. Men slips må til når jeg kler meg opp, utover det går jeg helst uten, og bruker skjerf nå det er kaldt nok.
Du kan få Chelsea-boots til en rimeligere penge, og. Fx her:Tenkte det samme. Akkurat slike Chelsea-boots som jeg ser for meg å kjøpe. For Chelsey-boots må jeg ha. Hvor mye måtte du ut med for de herlighetene der?