LMC skrev:
spurte kona om det gjorde noe at de var ubehandlete en periode til jeg bestemte meg:
neida kjære; det er jo hobbyen din! ;D
utropspris på henne er > 1mill!
mvh
He he.....Du er nok en heldig mann på familiefronen sånn Leif......Sånn burde det jo selvsagt også være , men desverre er det nok mange som sliter her.
Nå skal det jo være sagt at dere har jo ett relativt stort hus , med særs luftig stue , slik at selv om kassene er gedigene , vil det uansett være mye stue og plass igjen , noe som er uhyre viktig , også for lyden.
Det står en masse store , flott ht systemer rundt i verden , som kan beskues på nett , en fellesnevner som stadig dukker opp , er at mange er villig til å trøkke inn alt for store systemer i for små rom , jeg sier ikke at det ikke går an å kompromisse .
MEN , man vil jo sikkert ha igjen for innvestering , ikke bare utseendesmessig i lydutstyret , men også lydmessig.
For meg er lydutstyr til bruk for avspilling av musikk , dermed ett verktøy , det er selvsagt ikke s¨ånn at jeg driter i hvordan ting ser ut for det , bare at jeg har i baktankene hvilken plass jeg har til rådighet for remediene.
ett par små monitorer hadde nok blitt noe kjipt i den store stua di Leif , særlig etter systemet du nå har i dag emd tro , som forøvrig spiller forrykende , jeg hørte jo ikke vinyl når jeg var på besøk , men digitalt , kjempebra , jeg vil allikevel gjette at Titan i vil spille enda bedre.
Hygg deg med de nye kassene Leif.....har du tenkt å selge det gamle bass systemet ?
Mvh Espen