Over 840 på det verste. Bra eg etter kvart har enda på klasse D.
Vær så snill, ikke sett i meg i hardtkorn med denne gjengen.Vis vedlegget 877562 hornjævlar?
Jodeli JodelaDet finnest sikkert verre ting.
De skulle hatt stryk hele banden!En dansk forfatter definerte en gang et strykeorkester som " en bande drittsekker som filer kattetarmer"...![]()
![]()
Første jeg kommer i tanke om...... skulle vel ikke vært Dan Turell??En dansk forfatter definerte en gang et strykeorkester som " en bande drittsekker som filer kattetarmer"...![]()
![]()
Tenkte og på onkel Danny.Første jeg kommer i tanke om...... skulle vel ikke vært Dan Turell??
Ikke glem Hans Christian Andersen....... jo.... han ligger der ogTenkte og på onkel Danny.
Hver gang jeg er i Kongens by, går jeg alltid på Assistens for å hedre ham og Ben Webster!
Ham hedrer jeg ved Langelinie og ser Den Lille HavfrueIkke glem Hans Christian Andersen....... jo.... han ligger der og![]()
No good thing goes unpunished!God jævla jul til deg også din forvorpne moroklump![]()
Nå holder du deg faen meg frisk gjennom jule-, og nyttårshelgen.
Influensaen som går kan ikke anbefales
Det ble simpelthen for mye klining, tafsing og bamsekos på Teddy`s den 17de desember, men det var verdt det![]()
Han vil nok ikke messe opp det runde fine tallet 50 000Vet ikke om du fremdeles er muggen etter å ha mottatt litt kjipe julepresanger. Mer sannsynlig er det vel at du har misforstått dette med hvit måned fullstendig. Sluket, dette gjelder alkohol og ikke white-out i tråden din! Jaja, nå er det heldigvis endelig februar![]()
Mitt ovenstående innlegg ble skrevet i dag tidlig faktisk - men glemte å trykke på knappenVet ikke om du fremdeles er muggen etter å ha mottatt litt kjipe julepresanger. Mer sannsynlig er det vel at du har misforstått dette med hvit måned fullstendig. Sluket, dette gjelder alkohol og ikke white-out i tråden din! Jaja, nå er det heldigvis endelig februar![]()
Nåja, jeg har sett deg ligge å lure i buskene så helt borte har du ikke vært. Fint at du er tilbake for fullt.
SO WHAT???
Deilig med hvit måned, avhold - ikke fra alkohol men fra HFS
Hvit måned - borte fra alle svartseerne, de som får meg til å se rødt,
alle grønnskollingene, brunskjortene på Off-Topic, den grå hverdag.