Audiophile-Arve
Æresmedlem
Over 840 på det verste. Bra eg etter kvart har enda på klasse D.
Vær så snill, ikke sett i meg i hardtkorn med denne gjengen.Vis vedlegget 877562 hornjævlar?
Jodeli JodelaDet finnest sikkert verre ting.
De skulle hatt stryk hele banden!En dansk forfatter definerte en gang et strykeorkester som " en bande drittsekker som filer kattetarmer"...
Første jeg kommer i tanke om...... skulle vel ikke vært Dan Turell??En dansk forfatter definerte en gang et strykeorkester som " en bande drittsekker som filer kattetarmer"...
Tenkte og på onkel Danny.Første jeg kommer i tanke om...... skulle vel ikke vært Dan Turell??
Ikke glem Hans Christian Andersen....... jo.... han ligger der ogTenkte og på onkel Danny.
Hver gang jeg er i Kongens by, går jeg alltid på Assistens for å hedre ham og Ben Webster!
Ham hedrer jeg ved Langelinie og ser Den Lille HavfrueIkke glem Hans Christian Andersen....... jo.... han ligger der og
No good thing goes unpunished!God jævla jul til deg også din forvorpne moroklump
Nå holder du deg faen meg frisk gjennom jule-, og nyttårshelgen.
Influensaen som går kan ikke anbefales
Det ble simpelthen for mye klining, tafsing og bamsekos på Teddy`s den 17de desember, men det var verdt det
Han vil nok ikke messe opp det runde fine tallet 50 000Vet ikke om du fremdeles er muggen etter å ha mottatt litt kjipe julepresanger. Mer sannsynlig er det vel at du har misforstått dette med hvit måned fullstendig. Sluket, dette gjelder alkohol og ikke white-out i tråden din! Jaja, nå er det heldigvis endelig februar
Mitt ovenstående innlegg ble skrevet i dag tidlig faktisk - men glemte å trykke på knappen Gammel, sløv og for lenge borte fra tastaturet antagelig. Uansett. Re. hvit måned... great minds think alike, Karmis!Vet ikke om du fremdeles er muggen etter å ha mottatt litt kjipe julepresanger. Mer sannsynlig er det vel at du har misforstått dette med hvit måned fullstendig. Sluket, dette gjelder alkohol og ikke white-out i tråden din! Jaja, nå er det heldigvis endelig februar
Nåja, jeg har sett deg ligge å lure i buskene så helt borte har du ikke vært. Fint at du er tilbake for fullt.
SO WHAT???
Deilig med hvit måned, avhold - ikke fra alkohol men fra HFS
Hvit måned - borte fra alle svartseerne, de som får meg til å se rødt,
alle grønnskollingene, brunskjortene på Off-Topic, den grå hverdag.