Sluket
Holistisk Hifi Helt
TYVER på HFS!!!!!
Vi har tyver her på Sentralen
Tyver som stjeler oppmerksomhet, tid og kapasitet bort fra ressurspersoner av rang.
Innsatsfaktorer som burde komme genuint hifiinteresserte til gode fullt ut. HFS er tross alt et hififorum.
Jeg snakker om tyver som legger beslag på mye plass til ting med ingen/i beste fall liten relevans for lydkvalitet,
flott musikk eller andre gode elementer. Endeløse diskusjoner jeg mistenker bare er for diskusjonens og selvhevdelsens skyld.
Bare å ignorere sånt, vil kanskje noen si. Joda - men det er ikke alltid så lett, og det sniker seg inn elementer av slikt
i andre tråder også. Men det jeg synes er ille er at det som sagt båndlegger kapasiteten til en del
ærlige og velmenende ressurspersoner, ressurser som kunne vært langt mer nyttig for de som
ikke lar seg fange av all svada og endeløse kverning rundt "ikke-problemer" og som er på HFS av langt
sunnere og ærlige grunner. Jeg føler at de blir litt snytt, på en måte...... Så kjære alle dere genuint
oppegående og velmenende kompetente bidragsytere - ikke for trollene for mye! Mat koster!
Og med det samme vi er inne på tyver - på OT er det en gjeng "bidragsytere" som står for hundrevis av
innlegg sterkt preget av hersketeknikker, kranglevorenhet og indignasjon/sinne. Over tema som er så
fjernt fra hifi som det vel går an å komme. Greit nok, derfor heter det OT, MEN - dette trekker også fokus
bort fra HFS' egentlige misjon som nevnt tidligere da det også her er mange av de nevnte ressurspersoner
som, ansvarsbevisste som de er føler at de i beste mening må få frem noen gode og relevante poenger.
Deres verdifulle tanker og tid kunne gjort så mye mer nytte i hifisammenheng.....
Et annet interessant trekk.... en stor kontingent av de notoriske kombatantene på OT bidrar IKKE
og har stort sett aldri gjort det - i hifi/musikktråder. HVORFOR i helsike er dere på HFS i det hele tatt?
Finnes det ikke andre og mer relevante fora for deres spesielle emner hvor dere kan utfolde dere for
et enda større publikum? De fleste av dere bidrar heller ikke med støttemedlemsskap, en stor skam
mener jeg..... slik dere pr. min definisjon misbruker HFS. Fuck off!!
Jeg finner kun en eneste formildende omstendighet og det er om denne aktiviteten kreerer eksterne inntekter
til HFS som hjelper til med å holde Sentralen i live.
Bare litt gruff fra min side. Det er tross alt bare tirsdag. Tåkete og trist.