Du får én mere av meg
SO WHAT???
Deilig med hvit måned, avhold - ikke fra alkohol men fra HFS
Hvit måned - borte fra alle svartseerne, de som får meg til å se rødt,
alle grønnskollingene, brunskjortene på Off-Topic, den grå hverdag.
Men nå er det tilbake til striskjorta og Vestlandslefsa igjen.
Og musikk. Det viktigste. Det Store Anlegget er ikke helt oppe enda så
b- og c løsningene får duge. So what... god musikk skjærer gjennom all teknologi
og kommuniserer uansett. So what. Dare to be different.
Mine topp 3 tolkninger - alle episke i sine varianter
Og slept på bakken hele veien hjemDen Arry Carlton plata , ser ut som den er kjøpt i Torggata?
Foreldrene hans sleit med å uttale G?.
Har selvsagt denne.... So What er første sporet på dette knallbra liveopptaket!!
Ikke noe gamlehjem her...
Vis vedlegget 889316
Wise move. Hos meg betyr disse små søte klistrelappene at CD'en er rippet! SlukGenialtSåså, de mener det ikke så veldig vondt.
Larry er fin han, har et par sånne her men ikke den.
Sånne små gule klistremerker har jeg mye, her står de på ryggen av cover og betyr SACD eller BluRayAudio.
Hos meg så hadde vi små gule klistrelapper på flaskene med 'husets hvitvin'. Det betydde at de hadde gått gjennom 'kvalitetskontrollen' (en sil) og var klare for invortes brukWise move. Hos meg betyr disse små søte klistrelappene at CD'en er rippet! SlukGenialt
Korttidsminne?Wise move. Hos meg betyr disse små søte klistrelappene at CD'en er rippet! SlukGenialt
Studielånets svar på Bermuda triangeletOk litt flåsete. Og kanskje litt for internt. Var det vi navngav hifi triangel mellom Audioconsult, Nimbus, Audioscan, Desibel-hifi, Audiocompaniet og lageret til Tor Aamodt (før han opprettet butikken i Torggata)
Pussig uttrykk, nytt for meg enda jeg frekventerte og kjente alle de nevnte stedene på den tiden!Ok litt flåsete. Og kanskje litt for internt. Var det vi navngav hifi triangel mellom Audioconsult, Nimbus, Audioscan, Desibel-hifi, Audiocompaniet og lageret til Tor Aamodt (før han opprettet butikken i Torggata)
Leker med tanker...
Jeg maskinerte mine med ca. 2 tiendeler klaring, og lagde en gjennomgående slisse på under 1 mm, som jeg brukte 1 stk 5 (eller var det 6 ?) mm skrue til å stramme inn. Det var ikke mange tiendeler stramming som skulle til for at den satt solid fast.Blir såpass tight at det sikkert holder med bar 1 settskrue kl. 12 men fort gjort å maskinere opp kl.9-15 også.