Hva med denne. Syns det er det beste LF album.
https://www.allmusic.com/album/waiting-for-columbus-mw0000194604
Kjempe god lyd
https://www.allmusic.com/album/waiting-for-columbus-mw0000194604
Kjempe god lyd
Kjekt å ha.Rydder litt i hyllene på kunnskapslageret og legger ut noen illustrasjoner som jeg stadig kommer tilbake til
- har en hel mappe med slike nyttige ting, legger alt ut her etter hvert, samme overskrift = lett å huske/finne
Vis vedlegget 530033
Vis vedlegget 530034
Vis vedlegget 530035
VODKA - connecting people.Iskald type og kanskje enda galnere enn Sluket.
Bæltrivelig tråd som vanlig
Når det er snakk om 32 Ford så må jeg innrømme at jeg verken vil ha roadster, cupe eller no sånt... Dette er mitt favoritt 32 bygge.. det siste bygget til Bob Bauder.
Vis vedlegget 530214
Vis vedlegget 530213
prohibitiveBare det ikke blir Sluk og rama... så er er vel nesten det meste ok.....
Da bør du sjekke ut Tripe face Boogie fra LF live albumet Waiting for Columbus.Flotte komposisjoner, variert og bra og dugelige musikere! Favorittlåtene er "Hi Roller" og "Day at the Dog Races".
Sistnevnte svakt symfonisk og herlig avansert instrumental.
Har vært amcar entusiast i mange år. Liker noe av custom bilene. Da gamle custom eller ''rodda'' pickups som vist hær. Men har ikke sansen for den totale ombyggingen av enkelte klassikere. Selv om Chip Foose er dyktig, så har jeg nærmest blitt forbannet når han sveiser igjen markeringslys og snur oppned på en støtfanger til eksempel på en Cuda 70.Bæltrivelig tråd som vanlig
Når det er snakk om 32 Ford så må jeg innrømme at jeg verken vil ha roadster, cupe eller no sånt... Dette er mitt favoritt 32 bygge.. det siste bygget til Bob Bauder.
Vis vedlegget 530214
Vis vedlegget 530213
Jeg er stor fan av pickups generelt, foretrekker nok 40-50 og 60-talls i større grad en tredvetallet - men det finnes mange fine '32 og da er jeg svak for de som ble bygget som all out street rods på sytti- og åttitallet, taksenket etc. etc. Å kappe ned en original stålhytte er selvsagt helligbrøde i dag, men det finnes nye pressinger av alle karosserivarianter heldigvis.