Motorhome
Hi-Fi freak
Ja, Kendrik Sound har tuklet mye med disse JBL vintage høyttalerne. Bli litt for mye av det. Så blir de solgt vider til rike japanere. Japanske priser ligger høyt over!
Denis Chambers er konge!Må dessverre ut et par ærend på en fredagskveld - in the mean time... kos dere med et knippe musikalske genier
i episk samspill.... SINSYK groove fra 34:40
"Chambers is a fucking legend."
Effektspekteret sier ikke alt, må ha med fasen også ....Kjekt å ha.Rydder litt i hyllene på kunnskapslageret og legger ut noen illustrasjoner som jeg stadig kommer tilbake til
- har en hel mappe med slike nyttige ting, legger alt ut her etter hvert, samme overskrift = lett å huske/finne
Vis vedlegget 530033
Vis vedlegget 530034
Vis vedlegget 530035
(Kan du legge ut i Word- eller PDF-format? Enklere å konservere...
Ingen anbefalinger, men en kan jo se litt på den røde tråden hva som er mest benyttet.No Nottingham. Og JackX's hjelpere er nok godt i gang allerede dessuten anbefaler jeg av prinsipp aldri noe som helst av utstyr . Blir bare juling av sånt.
Ikke sant? Hehe... Ikke mange lydprodukter som har gitt meg så mye glede som Tivoli. Er i drift flere timer hver dag.Forøvrig godt å se at du har oppgradert slukoteket med Tivoli One & sub, på tide at også du får en smak av himmelriket
Clapton is dead boring to listen to and the snooker player is dead boring to watchWhat's the difference between Eric Clapton and a snooker player?
If you play to much with a-cue-stick - you get that.Both are dead boring
Clapton = boringWhat's the difference between Eric Clapton and a snooker player?
One plays with an electric guitar, the other a-cue-stick.
Nei det gjør du nok ikke???Skjønner ikke... Men god helg uansett!
(Høy nerdefaktor) Clapton var mer interessant når han spilte på GibsonClapton = boringWhat's the difference between Eric Clapton and a snooker player?
One plays with an electric guitar, the other a-cue-stick.
Snooker player = exciting