I helsike.. åt ikke du i går også?? På den annen side, det er jo ikke bra å spise på tom mage så.... Ready when you are!!! Har begynt å øve inn vomspreng allerede og hylla for Titralac er lauget og klar for innrykk!Gratulerer med dagen, Jan! Julelunsj snart?
![]()
Det er IDEER jeg går svanger med!!! Og kanskje en liten elefant...? Snabelen er ihvertfal ute!! Der takkes!
Send ikke blomster til hjemmet - semd frukt!!
Jaa.. jo, men det gjorde Nyco også, som nå er borte fra butikkene!!1 teskje natron i et glass vann. Øyeblikkelig hjelp.
Handlevogn:Vis vedlegget 678328
![]()
Forside - Metervare
KVALITET FRA ENDE TIL ANNEN Det lille pølsemakeriet i BY’N Det lille pølsemakeriet i BY’N PØLSER TIL FOLKET Pølser som passer perfekt på grillen, i stekepanna eller over bålet Metervare lager håndlagde pølser, posteier og spennende tilbehør fra våre egne produksjonslokaler på Sinsen i Oslo...metervare.no
Grattis med dagen!Påfallende fint vær....![]()
Det er IDEER jeg går svanger med!!! Og kanskje en liten elefant...? Snabelen er ihvertfal ute!! Der takkes!
Send ikke blomster til hjemmet - semd frukt!!
Topp vær her også - Fanden holder en hånd over sine. Måtte det bare vare. I disse pinnekjøtt tider; - annet ord for væromslag = sauefitte!Grattis med dagen!Påfallende fint vær....
Du mener " tråkkede druer" ?
flaggermus = vinglefitte!annet ord for væromslag = sauefitte!
Da måtte du ha hoppet over reken som er på slutten av måltidet på koldtbordet hennes.SATAN!!! EN sann venn i nøden!Også luksusutgaven da, FARGER!!!
Edit; kunne NESTEN blitt veggis
Damn right, Vidar! Du er observant!! Ordtaket er mitt favoritt sådan, forøvrig tatovert på ryggen til John Wick (Keanu Reeves) - på min liste over ubercoole filmer verdt å se både en og tre ganger!Gratulerer med dagen, audentes fortuna adjuvat![]()
Hehe - faktisk ikke så gæli i går, BP og BS var innafor, vekta ikke værre enn sist så da ble det beskjeden grad av overfusing!!Jeg er aldri så syk som etter et besøk hos hvitfrakken