I helsike.. åt ikke du i går også?? På den annen side, det er jo ikke bra å spise på tom mage så.... Ready when you are!!! Har begynt å øve inn vomspreng allerede og hylla for Titralac er lauget og klar for innrykk!Gratulerer med dagen, Jan! Julelunsj snart?
Det er IDEER jeg går svanger med!!! Og kanskje en liten elefant...? Snabelen er ihvertfal ute!! Der takkes!
Send ikke blomster til hjemmet - semd frukt!!
Jaa.. jo, men det gjorde Nyco også, som nå er borte fra butikkene!!1 teskje natron i et glass vann. Øyeblikkelig hjelp.
Handlevogn:Vis vedlegget 678328
Forside - Metervare
KVALITET FRA ENDE TIL ANNEN Det lille pølsemakeriet i BY’N Det lille pølsemakeriet i BY’N PØLSER TIL FOLKET Pølser som passer perfekt på grillen, i stekepanna eller over bålet Metervare lager håndlagde pølser, posteier og spennende tilbehør fra våre egne produksjonslokaler på Sinsen i Oslo...metervare.no
Grattis med dagen!Påfallende fint vær....Det er IDEER jeg går svanger med!!! Og kanskje en liten elefant...? Snabelen er ihvertfal ute!! Der takkes!
Send ikke blomster til hjemmet - semd frukt!!
Topp vær her også - Fanden holder en hånd over sine. Måtte det bare vare. I disse pinnekjøtt tider; - annet ord for væromslag = sauefitte!Grattis med dagen!Påfallende fint vær....
Du mener " tråkkede druer" ?
flaggermus = vinglefitte!annet ord for væromslag = sauefitte!
Da måtte du ha hoppet over reken som er på slutten av måltidet på koldtbordet hennes.SATAN!!! EN sann venn i nøden! Også luksusutgaven da, FARGER!!!
Edit; kunne NESTEN blitt veggis
Damn right, Vidar! Du er observant!! Ordtaket er mitt favoritt sådan, forøvrig tatovert på ryggen til John Wick (Keanu Reeves) - på min liste over ubercoole filmer verdt å se både en og tre ganger!Gratulerer med dagen, audentes fortuna adjuvat
Hehe - faktisk ikke så gæli i går, BP og BS var innafor, vekta ikke værre enn sist så da ble det beskjeden grad av overfusing!!Jeg er aldri så syk som etter et besøk hos hvitfrakken