Tid for oppgraderinger...
Vedlegg
-
76.3 KB Visninger: 322
|
Kan det det være noe annet "ultra"...?Proffen skrev:....men det gjør et årsforbruk av Always ultra.... ;D
mvh
Proffen
Nei, slett ikkekjoenik skrev:Kan det det være noe annet "ultra"...?Proffen skrev:....men det gjør et årsforbruk av Always ultra.... ;D
mvh
Proffen
Alway invisible, for men = transparent ultra??
Helt på bærtur eller??
Takk for det kjoenik!kjoenik skrev:Stilig, gratts!
Nå må jeg huske å si at lyden har blitt mye bedre neste gang jeg kommer på besøk...![]()
SOA skrev:Nei, slett ikkekjoenik skrev:Kan det det være noe annet "ultra"...?Proffen skrev:....men det gjør et årsforbruk av Always ultra.... ;D
mvh
Proffen
Alway invisible, for men = transparent ultra??
Helt på bærtur eller??
Har alltid hatt meget stor sans for Transparent Audio sine produkter, men har gjort andre valg tidligere og angret. Har riktignok byttet ut noe gjennom de siste årene til Reference og Ultra fra de første generasjonene, men ønsket nå å investere i Transparent kabler med den siste MM2 teknologien. Målet er Ultra/ Premium serien hele veien.
mvh
Jeg skal vaske ørene godt før neste besøk!SOA skrev:Takk for det kjoenik!kjoenik skrev:Stilig, gratts!
Nå må jeg huske å si at lyden har blitt mye bedre neste gang jeg kommer på besøk...![]()
Garanterer deg at du med en gang vil høre ekstremt stor forskjell...til det bedre ;D
Venter riktignok inn en enkel strømkabel, men dette er nok noe helt annet...kjoenik skrev:Mer kabler??
Blink!totte skrev:SME drivverk? (esken likner)
Eskeinnmaten ser annerledes enn hvordan jeg husker 10erens, og siden han skriver at selve drømmer er utenfor rekkevidde (30?) så har du kanskje rett.kjoenik skrev:Oi, skal si du holder kortene tett til brystet. Regner med at dette er en 20/3...!?
Takk for det Pesquera. Ang VdH 501, så er det jo delte meninger om denne. Synes forsåvidt den har fungert tilfredstillende på Gyro riggen, men det er helt klart at Ultra phono løfter gjengivelsen enda noe hakk. Spesielt bassdefinisjon er merkbart bedre. Forventer enda mer av kabelen etterhvert som den innspilles.Pesquera skrev:Hverken 10, 20 eller 30 er feil. Finish i særklasse, nøytrale spillere og et design av slaget never in never really out. For øvrig et fornuftig trekk å kjøpe ny Transparent til den, VdH 501 er ikke på nivå med resten av riggen. Gratulerer!
Hjertelig takk T. Nå er ikke din vinylrigg helt borte den heller, for å si det mildt. Håper det ordner seg så Urushi'en snart er tilbake i operativ tilstand.tkr skrev:Wow.
Hvis du merker noen negative bølger som treffer deg fra over vannet, er det bare min misunnelse. Min A1, Numero Uno, Nonplusultra våte drøm av en platespiller.
Store, store gratulasjoner.
mvh t.
Dream on ;Dkjoenik skrev:Stilig!
Men den når nok ikke Lenco´en opp til mellomhjulet engang ;D
Har du fått testet den nå?SOA skrev:Dream on ;Dkjoenik skrev:Stilig!
Takk for det Ollie. Skal forsøke å få til en samling med Lauget om ikke så altfor lenge.olllie skrev:Gratulerer med en av verdens beste spillere!!. Gleder meg til å høre musikk hos deg.
Fikk satt den opp i går kveld, men noen finjusteringer gjenstår. Ble sittende oppe til 0400 å spille musikk. Helt klart at dette blir svært bra. Har vakt i dag, men fortsetter der jeg slapp i morgen.kjoenik skrev:Har du fått testet den nå?SOA skrev:Dream on ;Dkjoenik skrev:Stilig!
Låter den bra?