Melder meg på som kjøper!!, bilen, båten alt er lagt ut til salgValentino skrev:Folkens! Sf Guarneri H i valnøtt vurderes solgt! ;D
På slutten lagde Sf Guarneri H i rød lønn (de gikk tomme for valnøtt). Da passer de jo standardfinishen til Amati H, JonArne.
Jeg har spurt hos moderklubben. Der har de peil på raritetene og. Skal si fra om det finnes en valnøttversjon.
så fullstendig enig!Valentino skrev:Extrema er det absolutt barskeste som noengang er laget. Punktum.
Snakker vi stilfull kringlyd eller ?JonArne skrev:Etter å ha venta og leita etter brukte Amati i månadsvis prøver eg her inne!!!
Er det nokon her som skal selge sine Amati ????
De må være i valnøtt for å stå i stil med Guarneri Homage frå 2002.
De ser skikkelig morske ut. Som små hissige bulldoger.Valentino skrev:Dette er intet leketøy.
Extrema er det absolutt barskeste som noengang er laget. Punktum.
Har aldri lyttet til Extrema men ut i fra utsende kan jeg forestille meg hissig bjeffing, ond knurring og kjefting ;DTrane skrev:De ser skikkelig morske ut. Som små hissige bulldoger.Valentino skrev:Dette er intet leketøy.
Extrema er det absolutt barskeste som noengang er laget. Punktum.
VOFF grrrr
Hei,JonArne skrev:Denne var nydelig!!!!
Fins det fleire bilder!!!!
Takk for kudosJonArne skrev:Dette var utruleg flott Distinctive.!!!
Hadde eg hår på hovudet,hadde eg fått bakoversveis.
Noko av det flottaste eg har sett.
Visste du kva komponentar du skulle ha før du byrja,eller er det blitt slek etter prøving og feiling??
Nyyydeleg!!!!
mvh jap
Bytte til TDL ble i hovedsak gjordt pga. manglende Kef elementer.Valentino skrev:B139-kloner finnes vel?
Mer usikker på TDL-varianten.
Ingen grunn til å unnskylde det65finger skrev:fant utrolig nok et bilde av SF Electa (som jeg har selv) i mangel av egne bilder poster jeg det. Unnskyldningen er for å holde SF tråden høyt oppe ;D ;D
Takk for det ;D Kan ikke få sagt meg mer enig, de er helt utrolig lekre, kan ikke få sett nok av de, eller lyttet nok da lyden står helt i stil med finishen Slettes ikke verst dine heller SF er tingen, det er både jeg og min samboer enige i (hun likte dem ved første øyekast) ;D65finger skrev:Heldige du!! gratulerer med verdens vakreste høytaler
Kultck skrev:Endelig fått meg et par SF electa amator igjen ;D, solgte et par for 2 år siden,og har angret siden. Var litt spent på åssen det ville matche forsterkeren, siden den er ny i hus siden forrige opplevelse med SF. Må bare si, detta kan jeg virkelig like. ;D
mvh cato
Mener selv at jeg gjorde et godt kjøp, ga 14k svenske, ca 11700 nok. De var meget godt behandlet av en pedant svenske..Distinctive skrev:Kultck skrev:Endelig fått meg et par SF electa amator igjen ;D, solgte et par for 2 år siden,og har angret siden. Var litt spent på åssen det ville matche forsterkeren, siden den er ny i hus siden forrige opplevelse med SF. Må bare si, detta kan jeg virkelig like. ;D
mvh cato
Ikke skjønner jeg hvilke andre høyttalere som matcher disse høyttalerene for rundt NOK 15.000,- (brukt) i dag.
Og da snakker vi om over 15+ år gamle høyttalere...
Små deilige sjokoladebiter......Trane skrev:Snakk om å være i godtebutikken !