K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Gratulerer med fantastiske høytalere
Har Gud forlatt universet? Når skjedde dette?Valentino skrev:Franco er ute av Sf, Trane.
Så har vi vel en forklaring på hvorfor flere, som meg, mener Memento slett ikke har originalens stoiske og tidløse eleganse. Da er det nok bare å regne med en strøm av nye modeller og oppgraderinger til det er nada igjen av SF-sjelen.Valentino skrev:Gud skapte til sist Guarneri Memento. Noen kjettere ville nok mene at han allerede da hadde mistet grepet.
3 000 kr pr stk i danmarkroom skrev:ser at den lekesaken fra sonus koster 3k i danmark. Hvis det er sant at den ender på en stor europeisk høvding
(ca8000nkr). Det er dejligt at ta seg en tur til danmark...
Jeg synes den tok vekk noe av den forførende klangen til Sf. Spilte smalt og låt litt uengasjerende/tamt. MBL koster litt, men jeg syntes det var en knallmatch.otare skrev:Hvordan spiller Krell KAV400xi og Cremona sammen? Er det en god match? Krellen er ganske analytisk og lyder litt lyst, mens en Cremona i utgangspunktet lyder litt mørk og mykt (så vidt jeg har forstått). Så det bør være en bra match?
Da er vi to i samme båt. Jeg har aldri hørt skikkelig på SF høyttalere (håpløst i butikk), men må innrømme at jeg har vært avstandsforelsket en stund, og de web-sidene gjør det ikke lettere. Jeg lå våken om nettene og tenkte på annonser på Bruktbørsen her forleden.eet179 skrev:Må innrømme at hifiremedier har blitt kjøpt etter utseende i stor grad. Etter å ha lest igjennom dette forumet har jeg ikke blitt mye klokere på lyd. Har i høst ikke fått Cremona M høyttaleren ut av tankene. Er blitt fortalt at den krever kraftige forsterkere. Noen der ute som har erfaring med 2x30w klasse A forsterker på denne skjønnheten? Har ikke lyst til å kvitte meg med forsterkeren jeg har i første omgang.
Ryktene sier at Domus-seriens arvtaker får scandinavian modern-utseende.Lyngen skrev:Hvilke andre ideer har den nye sjefen?