skjønner jo det at markedet bestemmer pris og at det er metta om dagen
og at hifi og electronikk generelt er billigere her i norge
ikke har jeg sagt at sony lager det helligste av alt utstyr heller ,men mye som er bedre enn mye nytt,ikke nødvendigvis best men competive, også liker jeg generelt det estetiske i mye japanske produkter,
jeg har nok selv betalt litt for mye for mine sony produkter i følge norges marked, det eneste jeg stusser litt på er det at ettertraktede modeller som for få mnd-er siden gikk for rundt 7000 var da verdt 7000 og nå er de liksom ikke verdt 4000 engang, så mye pleier de jo uansett ikke å synke på så kort tid, og det har jo ikke noe med min lidenskap og tiltro til japsene å gjøre, jeg har vel blitt lurt jeg da ifølge mange, eller så er det heller folk som har vært uvitende om markedspris på det jeg har kjøpt ikke vet jeg
uansett så har jeg alltid betalt det jeg har måttet for produkter som fenger meg uansett om kanskje noen syntes de hadde vært priset i overkant
beklager offt ,men merker det på andre ting enn prøver å selge i dag og selv på produkter det ikke er overflod av, at man blir prutet ned i støvlene når enn i utgangspunktet har satt en vel fair pris, jeg syntes ihvertfall ikke å merke så mye av at det var så ekstremt for et par år siden, da har jo tydeligvis ikke folk for mye penger alikevel,, nok om dette
får slenge ut et bilde av sonyen for å runde av tråden