KlipschNei. Må nok vente til mandag. Har ikke høytalere i stuen. Solgte mine Chario i går....Må finne noen nye. (Henter noen B&W CM5 på mandag, så har jeg noe frem til jeg finner noen skikkelige...)har du fått kobla opp enda?![]()
O
|
KlipschNei. Må nok vente til mandag. Har ikke høytalere i stuen. Solgte mine Chario i går....Må finne noen nye. (Henter noen B&W CM5 på mandag, så har jeg noe frem til jeg finner noen skikkelige...)har du fått kobla opp enda?![]()
Tannoy Prestige AutographKlipschNei. Må nok vente til mandag. Har ikke høytalere i stuen. Solgte mine Chario i går....Må finne noen nye. (Henter noen B&W CM5 på mandag, så har jeg noe frem til jeg finner noen skikkelige...)har du fått kobla opp enda?![]()
O
Ja, det var jo en stor forskjell...Du kan jo legge dem ut på ebay selv?;(
8000.-? det var jo ikke no u pris.
ting går for billig i Norge. fikk et bud på 5000 på mine ls3/a tidlig utgave
synes det kansje blir for billig kontra prisene på ebay.
Rogers LS3 5A Main Stereo Speakers | eBay
Dali Helicon 400. Har lagt inn bud.... Et lavt ett ;o)eller et par dali lector
men de koster litt mere
Ja jeg trenger vel en til å drive subbentri amp?
[/QUOTE]Sony SS-AR2 solgt for 8.000,- etter 10 minutter. Jeg rakk det ikke.46360619
Finn.no Jeg var også for sein!!
Selv hadde han kjøpt de for 12.000,- i Frankrike
Trodde disse hadde en listepris på ca 100.000,-?
Hei. Ja, den trenger kanskje det. Innspill til hvor jeg får gjort det for en billig penge? (Sony TA-E77ESD)oj den trenger vel en overhaling kansje ??
har du ikke flere e77?
Ok. Hadde han allerede da solgt AR2? Mener å huske det?Du har nok sett den på finn før jul, det var da jeg var i kontakt med han.
Da viste det seg at det var den nye effekten som hadde en skavank.... Og forforsterker er derved friskemeldt.Da er jeg oppe å går. Iallefall i en kanal) Forforsterkeren spiller plutselig ikke via venstre utgang. (Det er to utganger og venstre kanal er tyst på begge) Jeg har prøvd å bytte rca kabel. Hodetelefonutgangen funker fint i to kanaler. Effekten spiller i to kanaler. Det må være enten: BEGGE venstre rca out sluttet å virke eller noe med innstillingene i forforsterkeren. Så nå er Sonosen direkte koblet til effekten og platespiller i rca inn på Sonosen
) Får sitte å klø meg litt i hodet..........Innspill?
Nei,230 till 250 er vel det vi har i Norge er ikke sikker men mener det.Bare lurer på en liten ting her: Bak på ampen min er det en bryter hvor man kan velge mellom 220 og 240 volt. Den sto innstilt på 240 volt da jeg fikk den, men skal den ikke egentlig stå innstilt på 220 volt?
Jeg prøved å sette den (Den europeiske) på 240V, men da var det dødt gitt. Den andre jeg har (Japansk utgave) står på 240V og virker fint ;o)Nei,230 till 250 er vel det vi har i Norge er ikke sikker men mener det.Bare lurer på en liten ting her: Bak på ampen min er det en bryter hvor man kan velge mellom 220 og 240 volt. Den sto innstilt på 240 volt da jeg fikk den, men skal den ikke egentlig stå innstilt på 220 volt?
O
De er jo oppi 15 på ebay. Måtte ut med 5500 + min sorte 20ES???Flott spiller!!!
Skal si etterspørselen bølger.
I fjor fikk jeg til slutt 4K for min, etter å ha ligget ute leeeeenge.Har hatt 2 stk.
Tenker den tar seg godt ut sammen med TA-FA777en![]()