Oioioi, sjekk de terminalene
Oioioi, sjekk de terminalene
Har ikke prøvd dem, men nyest er ofte best. NS999ES er multikanal, men 9000ES er best på jitter. Vet ikke hvilken som du har best tilgang på lasere og holdbarheten på disse.Noen med tanker om hvilken av disse modellene som har det "beste" drivverket og hvilken av modellene som funker best som sacd-avspiller?
Modellene er: DVP-S9000ES og DVP NS900ES
mvh
Proffen
Sony DVP-NS9100ES | 172,7 |
Sony DVP-NS900 | 174,9 |
Sony DVP-NS9000ES | 200,1 |
Sony DVP-NS999ES | 574,4 |
Takk for innspill.Har ikke prøvd dem, men nyest er ofte best. NS999ES er multikanal, men 9000ES er best på jitter. Vet ikke hvilken som du har best tilgang på lasere og holdbarheten på disse.Noen med tanker om hvilken av disse modellene som har det "beste" drivverket og hvilken av modellene som funker best som sacd-avspiller?
Modellene er: DVP-S9000ES og DVP NS900ES
mvh
Proffen
Har erfaring med NS9100ES og den er bedre enn begge, men er litt simplere i finishen. Den har også i-Link. Hvis du får tak i en Sony TA-DA9000ES, STR-DA7100, Pioneer AX-10, LX90 Susano, eller Denon AVC-A1XV da får du brukt HATS og jitter blir kraftig redusert..
Jitter målinger:
Sony DVP-NS9100ES
172,7
Sony DVP-NS900
174,9
Sony DVP-NS9000ES
200,1
Audio Jitter (ps) Kilde: www.HomeCinemaChoice.com
Sony DVP-NS999ES
574,4
Selv er det SCD-XA9000ES jeg ønsker meg mest.
Gleder meg til å få denne her i hus! Har noen noe gode DAC forslag? Satser rein usb dac, har kjøpt inn en Kingrex ud384 sammen med noen JohnBlue Blade RCA som jeg tenkte å prøve med den, noen tanker rundt det? Kom gjerne med andre forslag. Har Abrahamsen USB dac liggende også.Må nesten legge inn et bilde av den flotte forsterkeren mins, mens jeg ennå har den:-(
Vis vedlegget 222939
det er et par modda t+a tmr 70 de er under opp pussing.hvilke høyttalere er det som er på bildet?endlig fått fixa effekt klumpen min n77eff-ta n77espre+philips cd 104+denon de 70eq+mds je330
Vis vedlegget 191683 Vis vedlegget 191685
* bump *Noen som har vært borti xa1200es som avspiller/drivverk?
Vurderes som sacd-spiller og drivverk nr 2....
Men den bør helst være bedre enn min nåværende Denon dvd 3910.....
mvh
Proffen
Noen modifikasjoner for TA-E77ESD. Tror jeg må prøve ut noen av disse etterhvert på min. Har plagdes en del ganger med at RCA soklene henger med pluggen når jeg kobler i fra kabler.Hei.
Har fått litt nytt/gammelt utstyr inn i stua. Det er en TA-N77ES, TA-E77ESD og en CD X55ES. Er strålende fornøyd så langt... Det er dog noen små ting jeg ønsker å utbedre på de forskjellige komponentene og lurer på om noen av dere kan hjelpe med med en link til sider med reservedeler? F.eks så er teksten på og rundt Power knappene slitt. Hvordan får jeg best fikset det osv? Finnes det (det gjør det nok..) en site/blogg/formum som driver med modd/oppgraderings tips? alle innspill mottas med takk )
Jawow ove låner du settet til jorwed?
Glemte du å fjerne jumpere?Jawow ove låner du settet til jorwed?
Helt til sonyen smalt og tok med seg 508en i samme slengen spillte med Sony i bassen og onkyo i toppen,dro på litt i bassen med Sony så sa det pang og begge forsterkerene ble stille
O
He he,nei det var det første jeg gjorde.Glemte du å fjerne jumpere?Jawow ove låner du settet til jorwed?
Helt til sonyen smalt og tok med seg 508en i samme slengen spillte med Sony i bassen og onkyo i toppen,dro på litt i bassen med Sony så sa det pang og begge forsterkerene ble stille
O