Hva mener du da Fjernkontrollen? Med alt som er kommet fram her. Hans ekstremt negative holdninger til menneskegrupper. Hans yrke som uhildet politimann. Hans utbroderinger av personalsaker i media. Hans illoyalitet overfor arbeidsgiver. Hans tydlige ønske om å søke andre jobber. Hans historikk med "trøbbel" - 99% sannsynlig at vi kun ser toppen av isfjellet som er kommet i media. Hans åpenbare uegnethet som representant for politiyrket. Hans stadige tangering/overtramt av politiinnstruksen. Til slutt - famøse uttallelser som noen klamrer seg til ikke holder til avskjed.
Ville du ansatt han? Hatt han i arbeidsstokken din. Følt at dette "er en god mann". Følt at "denne mannen skaper god stemning" i gruppen.
At mannen mistrives på jobben og bør lete etter en ny jobb er det liten tvil om, at han ikke bør skrive de tingene på Facebook er jeg også enig i, men ingen av disse tingene bør føre til at han skulle ha mistet jobben.
Grunnen til at han er slik som han er nå kan være ren frustrasjon over en lengre periode, en frustrasjon på hvor dårlig politiet har blitt og hva de prioriterer i disse dager, han jobbet vel 20 år i politiet uten å skape noe bråk, men for å svare på spørmålet ditt ville jeg ikke ansatt denne mannen pga det jeg har lest i avisen.
Jeg har selv jobbet sammen med en person som var verdens hyggligste da jeg startet i jobben men ble mer og mer frustruert mot ledelsen, han klagde, kjeftet og var sur hver jævla dag i 2 år, tilslutt kastet han nøkkelen på bordet og forlot bygningen, jeg har i dag kontakt med denne personen og han er i godt humør og trives veldig godt i den nye jobben, så miljøet har mye og si på hvordan en person er.