M
musicus
Gjest
Godt og hyggelig å lese om ekte musikk og hifi glede (også kabler), litt som det var før lissom, flott tråd du har soundscape!
mvh
mvh
Takk for hyggelig ord gutter. For meg er kabler et nødvendig onde - fordi de som regel er så utrolig overpriset. Hele bransjen stinker lang vei. Derfor er det hyggelig å finne noe som faktisk gjør det de skal - overføre signalet uten noe som hest kludder - og det til en betalbar pris (et kupp til bruktpris).Ja det er virkelig en flott tråd og godt å se at noe kan kose seg med kabler uten å bli sablet ned Har også gode resultater med kable bytter
mvh
En slik en må handles inn straks!For de som ikke kan unnvære CD'ene selv om de er på farta. Den var jo veldig søt da
MOONDROP DISCDREAM Portable CD Player (shenzhenaudio.com)
Vis vedlegget 952821
Som sagt, så gjort!Hvis du mener det ikke er forskjell på kabler , så for all del bare hopp over disse skribleriene.
De er jo mulighet for dagstur? Toget til moss, for så ferga, går vis på samme bilett.Om vinylen har sine svake punkter så spiller det slik at man får fot for musikken i alle fall - og det er jo hva det dreier seg om. Dessuten blir jeg aldri lei av å knipse bilder av spilleren. Det i seg selv er nesten grunn til å beholde den til evig tid
Lydmessig synes jeg riggen fikk et løft også med sølvkabel mellom Pre og Power. Finner ikke lenger noen betoning eller punkt å sette fingeren på slik jeg gjorde tidligere. Hva skal jeg finne på nå da , tja - får vel nyte musikken rett og slett
Veldig mange trekker vel mot Horten i helgen , men jeg blir nok en hjemesitter i år også. All ære til de som organiserer og stiller ut altså. Det er jo ikke ofte man får et slikt overblikk over hva som finnes i markedet. Bare meg som ikke er i byttemodus . Budsjettet ble sprengt for en stund med Tambaqui , men det er vel et signal om at jeg er veldig happy med tingenes tilstand også.
Vis vedlegget 953834 Vis vedlegget 953835 Vis vedlegget 953836 Vis vedlegget 953837
Ferja er gratis for gående . Bare meg som ikke er i messemodus . Etter mer enn 50 år med hi-fi er jeg liksom ikke så søkende på nye ting lenger.De er jo mulighet for dagstur? Toget til moss, for så ferga, går vis på samme bilett.
Ferja er gratis for gående . Bare meg som ikke er i messemodus . Etter mer enn 50 år med hi-fi er jeg liksom ikke så søkende på nye ting lenger.
Det er lov å komme i målFerja er gratis for gående . Bare meg som ikke er i messemodus . Etter mer enn 50 år med hi-fi er jeg liksom ikke så søkende på nye ting lenger.
Vi kan vel delvis takke Bruno Putzeys for detDet er lov å komme i mål
Anbefales forresten
Ja, det har du helt rett iVi kan vel delvis takke Bruno Putzeys for det
....og , jeg vil tro panelhøyttalere er midt i blinken også for denne typen innspillinger.Spiller flott fra Qobuz også dette
gismo
Kult bilde sound highend i skumringMorgengry
Claire Martin i CD spinneren før soloppgang , ikke den verste måten å våkne opp på.
Vis vedlegget 955031
De er veldig flotte , men solgt tror jeg............Fristende disse JBL kassene
Høres ut som en bra planGod morgen.
Kaffen er klar, spise, sende ut ungene så blir det Mer. Wilson på meg også
Solgt ja.De er veldig flotte , men solgt tror jeg............
Måtte bare sende deg over denne linken , da denne karen sier hva han mener om cd vs vinyl . Tror ganske så sikkert han vet hva han prater om , da det er vel snart ikke et band som ikke har brukt Mr. Wilson til å remastre/remixe sine kataloger!.....Coltrane
Et par godbiter for 15 kroner stk. Det er deilig å være CD freak noen ganger.
Vis vedlegget 953190
Med en god DAC vil jeg si CD er nærmere mastertapen - og han jobber jo med lydproduksjon til daglig , så ikke så merkelig egentlig at han foretrekker CD vs. vinyl.Måtte bare sende deg over denne linken , da denne karen sier hva han mener om cd vs vinyl . Tror ganske så sikkert han vet hva han prater om , da det er vel snart ikke et band som ikke har brukt Mr. Wilson til å remastre/remixe sine kataloger!.....
Nei , det har du rett i !Med en god DAC vil jeg si CD er nærmere mastertapen - og han jobber jo med lydproduksjon til daglig , så ikke så merkelig egentlig at han foretrekker CD vs. vinyl.