SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.686
    Torget vurderinger
    23
    Forføreriske bilder - nesten så jeg får lyst til å begynne med vinyl..
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Veldig bra, Soundscape! Kanskje jeg skal brenne noe feriepenger på en gammal Sony jeg også? :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Sonyen overrasker faktisk. Burde egenlig holdt kjeft og kjøpt opp de man måtte komme over før prisene går berserk der også.
    Jean Nantais har også mekket opp noen PS 2250 , og satt de i overdimensjonerte plinth som vel er hans varemerke.
    Han mente han fikk bedre resultat enn med Technics SP-10 mk2 , men det er altså hans ord. Han mente også den holdt følge med nye remdrevne spillere opp til USD 10.000. Uansett så liker jeg den svært godt. Gjenbruk gir også mere personlige spillere !

    Er nok noen andre spillere som må gå her nå. Sonyen og Thorens /Rabco spilleren er fredet.
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ser for meg at det blir noen spillere merket med "Fredet" i tiden som kommer :) Men enig, av de jeg har sett hos deg er Thorens/Rabco og Sony´n herlige. Sonyen har jo en god historie i tillegg :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ja Sony spilleren har fulgt meg lenge, selv om den har ligget lagret og glemt i lange perioder. Den har uansett ikke sett bedre ut - eller spilt så bra som den gjør nå.

    Thorens / Rabco spilleren spiller musikk på en måte som gjør at man driter i lyden egentlig. Man får rett og slett lyst til å høre mere musikk - og det er jo egentlig det det dreier seg om. Og så er den jo veldig kul da - jeg undrer meg nesten over at den armen i det hele tatt funker. Den er jo fra rundt 1970!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Nå spilles det med carbon-spacer i Sony Headshell samt ny armkabel fra Oyaide. Liker klangen bedre med carbon demping. Kjører med 2mm akkurat nå.
    Kabelen må nok innspilles noen timer før den åpner seg helt , men dette er lovende. Føler at denne comboen lar deg høre pickupen uten å klusse til for mye.

    Funderer på å bytte kabel fra Audio Technica armen også og har kikket på en sølvkabel fra UK levert av achtungaudio. Noen som har hørt om dem ???? (Bilde)

    sony1.jpg


    Oyaide kabelen ser slik ut. Den er ganske stiv , så visse fjæropphengte spillere ville kanskje fått litt problemer. Her er alt massivt - så det går bra.

    PA2075_DR_V2_001WH_1600.jpg


    Og dette er Achtung Audio sin sølvkabel som kan kjøpes for drøyt 1500 kroner / en meter ferdig terminert. (++frakt/moms/toll)

    Achtung Audio.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Med en flaske vin under den ene armen og en platespiller som trengte litt legetilsyn entret jeg Soundscapes stereo-stue i dag. Selv om formålet var å få litt hjelp til min egen spiller håpet jeg at jeg kunne få sneket meg til en kikk og lytt på Sony spilleren. Etter å ha trippet litt utenfor selve stereo-stua, fikk vi jeg ´mast´meg til en audiens :) Han var ikke såå vanskelig å be :)
    Sony: Når jeg nå sitter å ser på bildene slår det meg at de på ingen måte yter spilleren rettferdighet. Men her er ett par:
    IMG_0001.jpg
    IMG_0006.jpg
    IMG_0007.jpg
    IMG_0009.jpg

    Det å sette seg i lyttestolen til Soundscape er noe jeg ser frem til de gangene jeg er på besøk. For ett lydbilde! For en klarhet og fylde! Det er klart at elektronikken som formidler Sonyens melodier også spiller inn. Også her er det nok av krefter og kvalitet:
    IMG_0005.jpg

    Jeg fikk dessverre ikke tatt bilde av høyttalerene (de var for store til å fange i ett bilde :p ) og jeg er ikke sikker på hva de heter dessverre (Montana?) (Behørlig beskrevet i første post, men de er noen svære beist!) Ryktene skal ha det til at de veier inn over 100kg stykket!
    I den stolen kunne jeg blitt i mange timer. Har skal det sarte ører til for å bli "lyttetrett".

    Til slutt må jeg legge ved ett bilde av en annen av mine favoritter: TD-125....
    IMG_0004 2.jpg


    Takk for gjestfriheten Soundscape og takk for hjelpen med min spiller!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Makan altså - med dagens smarte telefoner kan man jo ikke snu ryggen til folk lenger . Men du er avslørt på tredje bilde , og bevismateriale er lagret på eksterne harddisker ;)

    Vel , spøk til alvor - du nevnte en gang du var gammel Sony-mann , så jeg regnet med at kreasjonen ville falle i smak. Jeg hadde vel armene og verket klart sist du var innom . Alltid hyggelig med en prat jorwed , lyttestolen er åpen - any time , og kaffemaskinen er ikke langt unna den heller ! Synd vi ikke kom helt i mål med Thorensen , men den er da like ved målstreken.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Med jorwed på besøk blir det alltid litt utveksling og lufting av ideer og prosjekter. Vi har vel et snev av samme virus :) Trakk frem en TD 160 fra lager - og tror kanskje
    Mayware Formula 4 armen havner på denne. Armen trenger ny kabling så den havner ikke først på prioriteringslista , men greit med litt sysselsetting utover høst/vinter.

    Ellers blir det siste finpuss på TD 126 samt renovering / modding av en TD 150. Noe skal man alltids rusle med.............

    160B.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Med jorwed på besøk blir det alltid litt utveksling og lufting av ideer og prosjekter. Vi har vel et snev av samme virus :) Trakk frem en TD 160 fra lager - og tror kanskje
    Mayware Formula 4 armen havner på denne. Armen trenger ny kabling så den havner ikke først på prioriteringslista , men greit med litt sysselsetting utover høst/vinter.

    Ellers blir det siste finpuss på TD 126 samt renovering / modding av en TD 150. Noe skal man alltids rusle med.............

    Vis vedlegget 392457
    Den ble lekker den!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Må nok frem med polermaskinen på kanten av tallerkenen. Utover det er den i veldig pen originalstand. Kommer nok til å pushe denne videre , så da får jeg vurdere om jeg skal styre med ny plinth - eller la det være opp til neste eier. Alltid fristende å dra den litt lenger , men da ruller kronene også.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    De er forbannet flink med hendene min gode mann, og deres kreasjoner er en estetisk nytelse :cool:
    Sony spilleren er et smykke, og et bilde av den burde vel henge i et eller annet museum.
    Det går jo ikke å stille ut selve spilleren da den er i daglig bruk.
    Takk for titten i eders hyggelige tråd.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Takk for det Powerpoint. Kan folk finne inspirasjon i denne tråden så er hensikten oppnådd. Jeg har ikke så stort eksponeringsbehov , men å dele noen ideer , tanker og erfaringer er alltid hyggelig.

    Har holdt på med dette siden før konfirmasjonsalderen , så i en alder av 59 blir det noen år. Barn og andre "prosjekter" har gjort at ting går i bølger , men nå har jeg kun en voksen datter igjen i husstanden , og da er det fritt frem å rusle med mitt. Musikk har ellers alltid vært senter for det hele.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Tok sjansen og klinte til med tonearm kabel jeg ikke har hørt. Fant noen veldig gode anmeldelser på nett , og prisen er ganske hyggelig. Så gjenstår det å vente å se om den havner under gode kjøp på nettet :)

    Kabelen virker fornuftig laget , uten noe snakeoil / Hokus Pokus . De lager også rimelige kabler basert på Van Damme m.flere. Kommer med rapport etterhverrt..........

    YT kabel.jpg


    YT Silvercord plus.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ingen kabel i posten enda , men et hyggelig besøk hos jorwed resulterte i litt vinyl-snadder. Sony'en kommer til å snurre inn i de sene nattetimer i kveld ...........

    LP.jpg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.394
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hvor bestilte du kabelen ?

    Mvh
    O
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Hvor bestilte du kabelen ?

    Mvh
    O
    Kjøpt på eBay av en som kaller seg Y.Tome Audio Cables. En brite som har bosatt seg i Hellas. Har 100 prosent positiv feedback på over 1550 transaksjoner og endel bra anmeldelser på noen forum. Men , jeg synes det drøyer ut litt her nå.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ikke så mye fremdrift her for tiden, så en kort presentasjon av anlegg nr. 2 er kanskje på sin plass. Anlegget blir primært brukt til TV og film lyd. Særlig nå som to av tre jenter er ute av redet , slik at stereostua ikke er så ofte okkupert lenger. TV stua blir derfor ikke brukt så mye til musikk-lytting.

    Rommet i seg selv er ganske håpløst å møblere , men jeg har da fått skviset det inn på et vis. Utfordringen er at det er mye dører som fører til div. soverom, gang og terrasse. Et par eldre bilder av rommet ser slik ut - strekt litt grunnet vidvinkel :

    DSC_1507.JPG


    DSC_1508.JPG


    På bildene vises noen eldre høyttalere. Jeg har hatt noen stativ-varianter i tillegg til Audi Pro på bildene , men da et par Montana SPX dukket opp brukt for noen år siden til meget bra pris reagerte jeg kjapt.

    Tror det er samme par som på bildet fra Horten , hvor konstruktøren selv poserer på bildet som da viser størrelsen på dem .

    Peter Noerbaek.jpg


    http://www.highend.no/spx.pdf

    I rommet ser de slik ut:

    SPXdw.jpg
    SPXw.jpg


    SPXcw.jpg


    Elektronikken består for det meste av Primare - som har kommet til litt etter hvert på bruktbørsen. Har hatt mye forskjellig innom , men Primare settet blir stående på ubestemt tid. Kjører to stereotrinn i bi-ampling . Hovedkilden her er en Sony ES Bluray spiller , men det finnes bedre ting til avspilling av CD.

    Primare-anleggweb.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Tonearmkabel har kommet i hus - altså Silvercord Plus som nevnt ovenfor. Etter laaaang ventetid kontaktet jeg selger som kom opp med et pakkenummer , og der var det ikke registrert noe som helst. Han laget en ny kabel som ble sendt etter et par dager , og da ble det orden på det. Kan ikke klandre selger , men vet ikke hva jeg skal synes om Gresk postvesen.......

    Uansett, har så vidt testet litt og den virker lovende. Satt opp mot Oyaide kabelen så virker den glattere og mere organisk i klangen ( typisk sølv?) , mens Oyaide nok er bedre i bassen - og kraftigere dynamikk (piano/trommer ect.) Jeg var ute etter forskjeller - så alt er vel så langt. Selger lager det meste av hva du måtte ønske med hensyn til lengder , kvalitet på plugger ect. - så jeg nøler ikke med å gi en anbefaling til de som er ute etter tonearms kabel.

    Har så langt prøvd Silvercord kabelen på Sony armen med Audio Technica AT33EV. Oyaide kabelen ble flyttet over på Audio Technica AT-1010 armen med en Denon DL-301 mk II , som plutselig våknet til liv. Den utklasserte helt klart den gamle originalkabelen som fulgte den armen.

    Det er altså Sony spilleren jeg boltrer meg på:

    S8.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Her er noe av kommunikasjonen med selger - ikke noe å utsette på servicen der:

    (Jeg var i utgangspunktet ute etter et alternativ til Oyaide i samme prisklasse - og betalte det samme for begge )

    Hi , the Oyaide tonearm cable (I believe you are referring to the blue PA-2075) is a well built product with good screening abilities and adequate body on the way it presents a recording. The Silvercord Plus has entirely different design and the sonic difference is immediate evident. I am not sure what is the selling price of the Oyaide but if you are looking something in the price of the Silvercord plus, I think you should give it a try. You are more than welcome to return it if you feel that you were hoping for a different balance. We produce many other handmade OCC silver cable but the silvercord line is the least expensive one option. Ofcourse the price of the cable can vary depending on the connectors you would choose to go for. The KLE copper harmony plugs that are used on this cable as a standard is one of my favourite options since they combine a low mass single point ground design (which I find ideal for symmetrical phono cables) at an affordable cost. At the same time KLE has a very well known brand name so many customers tend to appreciate this. A very similar design is offered by the Starline RCAs at a lower price and I would certainly recommend them for someone who is not concerned about the brand name. On the other hand the WBT nextgen would drive the price of the cable quite high. Thre are not many alternatives in regards to this design of RCAs. Most RCA connectors replicate a coaxial structure (since most unbalanced cables traditionally have a coaxial structure) which has many limitations from a design point of view.
    Regarding the tonearm connectors, we tend to use the 1877phono ones (straight or angled) and I would happily recommend them over much more expensive alternatives. Less expensive OEM options are also available but in my opinion they do not meet the standards of the 1877phono ones. When it comes to more expensive options, the only meaningful alternative in my opinion are the connectors by Furutech, but in such a case their extremely high prices may not be proportional to the potential sonic benefit.

    As a last question, do you normally use low output MC cartridges of Moving magnet ones? This is what determines to a large extend the suitability of a cable over another. Most of our cables are designed so that they can accommodate either type of carts, but there are clear benefits in using one over the other depending on the nature of the cartridge.

    If for whatever reason you feel that the cable does not meet your expectations you are welcome to try a different one, and I would be happy to cover the return postage cost.
    You can see some other of our tonearm cables on our website: phono
    The 428phono (Clio Series) is actually very similar in performance to the Silvercord, although the cables use different geometry. So going for the one over the other will not make a major difference in the sonic result. On the other hand the 423.5Phono-Litz (Gaia Series) is quite a different cable in construction, electrical characteristics and overall performance but unfortunately it is also significantly more expensive. I would recommend that you try the Silvercord Plus and if there are any elements on its performance which you find less appealing I would happily suggest any potential alternatives.

    Best regards

    Yannis
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ikke så mye tid foran anlegget for tiden , men NU nærmer det seg ferdigstilling av verksted/hobbyrom/atelier/div . med mulighet for innendørs parkering :)

    Noen få lister og litt opprydding så er det meste i mål.

    garasje2.jpg

    verksted1.jpg

    verksted3.jpg

    utvendig.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Strøkent! Well done! :)
    Takk for det. Skal bli greit med et verksted man bare kan forlate og låse døra - så slipper huset å enten se bomba ut eller måtte ryddes for hver gang man driver med noe. Kan kanskje få ferdigstilt noen platespillere som skal vekk også. Ellers må man jo ha musikk til arbeidet - så verkstedanlegg er allerede klart :) Her blir det NAD/Dali som gjelder. Må bare få booket en elektriker først...
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Soundscape - dette er galskap. HERLIG GALSKAP :D
    He.he - brutter'n mente jeg kunne flytte inn. "Dette er jo et hus , og ikke en garasje". Har en tendens til å balle på seg når jeg setter i gang,
    men jeg synes ikke det er SÅ overkill altså........ Har spandert litt krydder som profillister, maling og beis innvendig - noe som til sammen ikke
    akkurat velter budsjettet. Gulv i verksted er rimelig laminat , men det så overraskende greit ut. Vinduer / dører er delvis gjenbruk , feilbestilt = rimelig på finn.no.
    Flottet meg litt med porten , den er fra Grandal , og modellen heter Grandstar Herregård. Fikset ikke tanken på alu.port på et bygg som er ment å se ut som
    det kunne stått der en stund.............

    Så får hage og innkjørsel vente til våren igjen tror jeg.............
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Tror (eller synes?) prioriteringen mht porten var riktig. Hadde gitt ett helt annet inntrykk. Får tusle bortom en dag med hunden og ta en sniktitt :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Tror (eller synes?) prioriteringen mht porten var riktig. Hadde gitt ett helt annet inntrykk. Får tusle bortom en dag med hunden og ta en sniktitt :)
    Yes, bare hyggelig med en visitt. Tatt meg litt tid til å lytte på Sony spilleren igjen. Byttet kabler på armene - og de blir nok stående slik:

    Denon 301 MK II / Audio Technica AT 1010 arm / YT Silvercord + kabel.

    Audio Technica AT33EV / Sony PUA 1600 L arm / Oyaide kabel.

    AT armen hadde veldig godt av ny kabel . Begge comboene spiller ganske forskjellig - slik at noen plater er best på den ene mens andre er vice versa.
    Det forteller vel egentlig at ingen er nøytrale , og at de fremfører ting på sin egen måte. Noe som er helt OK. Begge spiller meget bra med tanke på
    de relativt billige pickupene . Kunne vært interessant å testet dyrere elementer for å se hvilket potensiale spilleren har , men det blir ikke prioritert i
    denne omgang.

    Har forresten byttet rundt på pickuper også - og AT33EV spiller ganske forskjellig i de to armene, mens forskjellen på Denon 301 er mye mindre i samme armer. Hvem sa at matching av vinylrigger er gjort på 123 ?

    sony riggen.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Jeg har sans for Art Nouveau stilen som varte fra 1890-1910 sånn ca. -så da et skrivebord fra perioden dukket opp til hyggelig pris var jeg ikke sen om å slå til. Litt rens og polering i helgen så ble det riktig standsmessig synes jeg. Pokker - nå blir jeg vel nødt til å holde det ryddig også.................

    skrivebordet.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Nydelig bord! Er det der du hadde PC´n? Flotte kobberbeslag!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Nydelig bord! Er det der du hadde PC´n? Flotte kobberbeslag!
    Ja, det er der PC bordet sto. Mulig den flyttes opp , og at jeg bruket en lap-top nede. Bordet er relativt enkelt , men meget velbygd. Topp-plata er et massivt 70 cm bredt trestykke i mahogny. Dette ble jo laget før hogst av regnskog ble et problem. Så er det jo jålet opp med beslag samt en rygg med blyglass i beste Tiffany stil. Er nok en keeper det der...
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Litt trimming av Sony riggen igjen. Utrolig hvor mye forskjellig demping / vektøkning av headshell påvirker lyden. Har testet litt med Audio Technica AT33EV i Sony armen.
    Gikk fra 2 til 1 mm carbon , så videre til 1 mm carbon + 3 grams metall-spacer. Med 2mm carbon ble det mindre dynamikk , lydbildet er dypt og bredt , samtidig som det skjer lite foran høyttalerene. Med 1mm carbon + metall blir det mere kjøtt på beinet, litt mere dynamikk og lyden kommer nærmere på et vis - som igjen fjerner noe av dybdeillusjonen bakover i lydbildet. Fascinerende..........

    Så var det på tide å teste litt underlag. Spilleren veier vel sine 30 kg eller noe sånt , og står på alu.føtter med en gummiring. Pickupen fanger opp hvis man trommer med knokene på plata spilleren står på, noe som sikkert også påvirker lyden - i sær hvis man spiller høyt. SÅ... jeg fant frem noen føtter fra Solid Tech - Feet of Silence .Passet ganske greit under eksisterende føtter - og dermed forsvant det meste av "knokelyder" da hele plinthen nå henger i gummistrikker.

    fot.jpg


    En allerede stor spiller ble ikke akkurat nettere , dette må vel være Sony på anabole steroider:

    silent feet.jpg


    Og lyden ? - jo det spiller ganske uanstrengt. Får mere og mere lyst til å la den prøve seg på dyrere Pickup-elementer , men budsjettet er ikke der nå.........
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Jean Nantais har også bygget plinth til en del PS2250 spillere - her er en av hans kreasjoner i aksjon:

     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.923
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Du får selge det "2.000,- kroners" rakleverket som står til venstre for Sonyen. :)
    Du må nok innrømme at du ikke får helt fred i sjela før du har fått kloa i en Rabco. Min var kanskje oppnåelig en gang , men husk at prisen øker for hver gang du mobber den - så nå begynner den dessverre å bli altfor dyr ;)

    Neste gang passerer vi 30 k altså................
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Tre flotte spillere på rekke og rad. Har du kanskje enda flere?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn