soundscape
Æresmedlem
En av de stiligste top loadere er kanskje denne , men akk så treg og utdatert :
En praktisk ting mange kanskje glemmer er at om du skal ha toppladeren inne i en et rack krever dette god avstand til hylla over. Det var en av grunnene til at jeg solgte min Eximus. Det andre var den omstendelige av og på-prosedyren med platepucken.Man betaler nok en del for dyr innpakning ( og merkenavn) uten at det nødvendigvis spiller bedre mange ganger. Det jeg kan si om NAD M50 er at den har lav jitter - både som streamer og CD drev. Noe som gjør at Auralic DAC'en får de betingelsene den trenger for å funke med den mest "kilne" klokkeinnstillingen - og igjen best lyd.
En litt tungvint løsning med puck / mekaniske luke på toppen osv. går vel først og fremst på det estetiske. Presisjon / finmekanikk osv. Designet blir jo smak og behag.
JA - jeg er fornøyd - men som jeg nevnte så overgår specs på den hva jeg har av utstyr ellers. (Er således imponert over hva som fremdeles kan hentes ut av en av de siste Pioneer plasma skjermene.) Spilleren er rask i oppstart , fine menyer , virker bra bygget osv. En seig forkjølelse blandet med supervær gjør at ikke testing har blitt foretatt så grundig som jeg sikkert ville ha gjort ellers. Men både bilde og lyd overbeviser i mitt oppsett . Grundigere test f. eks her:Hvordan gikk det med testinga av Cambridge UHD spilleren, er du fornøyd med den?
Alle har vel hørt uttrykket penisforlenger , kanskje når aldrende herrer flasher rundt i ny sportsbil. Denne Dickmobilen er i alle fall ærlig i uttrykket
Bilen ble bygget av en kunstner ved navn Steve Paige i 1969 som en PR greie , men det fantes ikke et galleri i hele New York som ville kobles med den tingen der.
Han fikk den derfor registrert , og kjørte rundt med den en 5 års tid. Bilen er avbildet i innercoveret på Steppenwolf's "For Ladies only" - som var grunnet til at jeg
kom på denne snodige saken.
Vis vedlegget 497268
Vis vedlegget 497269
Vis vedlegget 497270
Ja, takk - begge deler Nå er riktignok Luxman forsterkeren av den minste fra den kanten , men den spiller fint med de små Quad'ene. Har lyst på komplett Quad som f.eks 44 preamp og 405 Power , men prisene er ganske høye på disse enda.Det høres jo litt overkill med Luxman på kjøkkenet. Det er jo som oftest Elektrolux det går i der
Vg GunnarS