Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.941
Billetter i boks for min del også
;D;D;D
Bare hyggelig. Det er tross alt gode musikk-opplevelser det handler om , selv om man kan la seg blende av litt utstyr også.Takk for gode musikktips som jeg ikke kjente til: Vintage Trouble og The Record Company
Dette hørtes meget bra ut,å ja hun kunne traktere trommeneSjekk ut denne jenta på trommer - meget bra jazz/fusion band.
Senri Kawaguchi er 21 år gammel, og allerede regnet som en av de beste inne sjangeren.
Lung atmosfære. Kommer og drikker kaffe snart. Hjemme i helgen?Morgenstemning på kjøkkenet. Noen detaljer gjenstår - så jeg får jobbe mer og drikke mindre kaffe
Vis vedlegget 513793
Senri Kawaguchi er sanseløst god, men jeg mistenker at hun fikk et par trommestikker til bursdagen på 3 års dagen sin.Sjekk ut denne jenta på trommer - meget bra jazz/fusion band.
Senri Kawaguchi er 21 år gammel, og allerede regnet som en av de beste inne sjangeren.
Takk for det . Man får prøve etter beste evne , men det var en uftordring å legge naturstein merket jeg. De skal være 10 x 10 cm og 4,8 x 4,8 på mosaikken. Det viste seg å være utgangspunktet - så varierte det litt rundt der De er tromlet og har derfor et rustikt uttrykk , så da gjelder det å ikke ha nevroser ovenfor fuger som ikke blir 100% identiske heller. Føler jeg fikk det OK ut fra hva man hadde å jobbe med , og tror jeg slapp unna med æren i behold. De blir bedre ferdig fuget og impregnert også.Det blir knallfint Soundscape. Jammen er du flink!
Ja, det begynner å gå seg til nå. Litt finpussing av mur og noe mer maling og listing - så er jeg i mål.Vasken på plass også ser jeg
O
Måtte sette på og spille igjennom den skiva nå i ettermiddag. Er en stund siden sist. Lydmessig (CD) er den jo helt der oppe, men i all sin fortreffelighet kan Patricia Barber også fort bli litt "mye"Behagelig start på dagen med Patricia Barber på anlegget. Modern Cool var vel skiva som for alvor ble min inngangsbillett til kvinnelig jazz vokal. Fremdeles en veldig bra skive. Jazz med et rocka uttrykk.
Vis vedlegget 516037
Faen den var vrien å gi pepper for KarmanaMå innrømme at jeg liker ditt håndtverk bedre enn Barbers