soundscape
Æresmedlem
Siste brikke på plass. Nytt kjøleskap - for høyt til å tas inn oppreist gjennom dører - og 100 kilo tungt. Greit å ha det unnagjort. Ble jo nesten helt kamuflert når det kom på plass.
Jo, det er 70 x 203 cm - så en flaske øl eller to får nok plass det ogMangler bare å hengsle det om og fylle det med øl, øl og mere øl!
Grattis!
Den kjenner jeg ikke men skal sjekke den ut Takk for tipsSøker litt etter nye ting å lytte til på Tidal. Denne er en ener ! Noen ganger lurer jeg - hvordan misset jeg denne ? Hyggelig at det finnes perler der ute som er uoppdaget.
Vis vedlegget 517959
Hva hører du den på, vinyl eller andre ting?Synes lyden er litt lukket , men ellers låter det ikke dårlig.
Gillade inte heller mastringen på denna skivan. Låter som mp3Måtte jo sjekke ut nye Knopfler albumet også. Litt overrasket over produksjonen , men musikalsk er det ellers typisk hva man forventer fra den kanten.
Vis vedlegget 517979
Det var ikke bra,da blir den kanskje gitt vekkJa, det var litt bøttelyd egentlig. Hører på Tidal Hi-Fi over NAD M50 og Auralic Vega DAC.
Ser den men jeg kvier meg til å kjøpe plater hvis folk mener det er dårlig lyd, blir som regel litt bruktTja, så galt er det ikke hvis man liker musikken , men han har jo oftest bra lyd på skivene sine. Den Chris Rea skiva jeg henviste til er derimot balsam for ørene.
Den må på innkjøpslistenSøker litt etter nye ting å lytte til på Tidal. Denne er en ener ! Noen ganger lurer jeg - hvordan misset jeg denne ? Hyggelig at det finnes perler der ute som er uoppdaget.
Vis vedlegget 517959
Ja, skulle være artig å shine det opp til bedre finish. Årene har tatt på for å si det sånn.Kjempetøft design på Quadsettet. Skikkelig nostalgitripp
Tror faktisk du kjøpte det (-tuner?) av samme nabo. Som da altså kjøpte det tilbakeJeg hadde 33/303 settet en kort periode og angrer litt på at jeg solgte det. Shinet det opp og kompletterte det med tuner i samme serie før det ble videresolgt. Tror det var en nabo av deg som kjøpte det (iflg mine notater)
Vis vedlegget 519265
Har sett det , og det er vel ca der de ligger prismessig på eBay også. Synes 33/303 blir for gammelt , så et 34/306 sett ville vært mer interessant. Gikk et fint et for 3900,- kroner på finn - hvilket var en hyggelig pris. Men jeg var for treg til å slå til...………….Det ligger faktisk, i skrivende stund, et tilsvarende sett på Finn akkurat nå til kr4000,- . Vil ikke linke, da det ikke er lov, men søk på Quad...