jorwed_
Audio Arkeologen
Fant du ut av det? Sikring?
Den er lei Sound, håper du finner ut av detJa.ja - så satte jeg strøm på Preampen - og den ser jo ikke ut til å virke
Ble ikke så veldig inspirert her nå kjenner jeg.
Kan jo like gjerne slippe katta ut av sekken. 10 poeng til deg motoren. Nå har jeg nettopp annonsert hvor fornøyd jeg er med anlegget , men blandingen av nysgjerrighet / knallgod deal og en aldrende preamp i anlegget gjorde at jeg slo til på denne. Belles er ikke så veldig kjent her på berget, men Dave Belles startet med forsterkere for rundt 40 år siden. LA-01 hører til statement serien - laget for å spille best mulig til konkurransedyktig pris , og da sikter han mot de store. Gleder meg til å teste ut denne.Ny pre Sound?
mvh
Takker ! Den står til demo her over helgen en gangGratulerer med ny preamp Sound!
O
Takker, ikke vanskelig å kose seg nå. Du får ta turen bortom en dag.Ser flott ut! Kos deg med musikken
O
Velkommen skal du som alltid være. Ikke dårlig at jeg greide å kuppe den før deg altså. Jeg angrer Ikke på at jeg ikke kjøpte ref 5. Denne har kommet for å bli er jeg redd.Grattis! Den så irriterene bra ut hos deg
Kommer innom en av dagene og tvinger meg til en lytt
Takker ! Den spiller helt etter mine preferanser. Her er ALL vekt lagt på lyden , og det meste er strippet vekk så fremt det ikke er helt nødvendig. På den måten mener han å kunne konkurrere med hva som helst til en lavere pris. Ingen balansekontroll , tape-loops osv.Supert sett du har fått deg. Grattis!
Her ble bildet slukt av forumspøkelset. ;D
Hele konstruksjonen virker å være spesiell. Den skal kunne gi 10w ut !!!! Står litt mer i brosjyren her for den det måtte interessere.Ikke det at jeg er noe særlig bevandret med elektronikk, men mosfet utganger i en pre er uvanlig. Mosfets er jo kjent for å ha en litt rundere lyd enn vanlige transistorer. Dette gjelder antakelig denne også? Nedsiden er at de ikke gir like mye strøm, men det er vel neppe et problem i en pre. ;D
ja, det er alltid spennende hvordan ting matcher. Bra komponenter trenger ikke å låte bra sammen hvis matchen er dårlig...Kjekt å lese at du har truffet så godt
Godt å høre at ting klaffer sound en dårlig match kan ødelegge myeja, det er alltid spennende hvordan ting matcher. Bra komponenter trenger ikke å låte bra sammen hvis matchen er dårlig...Kjekt å lese at du har truffet så godt