Si ifra, så joiner jeg med min el-sykkel. Skal være haren som dere peser etterOm ptb får sykkelen ut fra boden kan vi ta en felles tur i Follo fremover...
Det er akkurat det - når det er rent. Hvilket det ikke er lenger Lizzard i rødt/sort/sølv tar jo opp alle fargene i sykkelen - så vi får se. Setet er for øvrig overraskende bra. Tydeligvis flere en Brooks som kan lage seter allikevel ! Det er en " Selle Italia Max Flite Saddle ".Hvitt er pent når det er rent og matcher setet ditt ellers det med røtt i Lizzard Skins?
Si ifra, så joiner jeg med min el-sykkel. Skal være haren som dere peser etterOm ptb får sykkelen ut fra boden kan vi ta en felles tur i Follo fremover...
Vis vedlegget 546469
Bestilte Supacaz styretape fra Bikester.no. Mye bra tilbud der nå. 20% avslag i tillegg på alt utenom sykler.Hvitt er pent når det er rent og matcher setet ditt ellers det med røtt i Lizzard Skins?
Finn en feil på denne sykkelen. Det gikk en eike i bakhjulet i dag, men den ødela heldigvis ikke noe annet. Forrige sykkelen gikk det en eike inn i drevet bak som ødela det meste bak der - inkludert et 8 kantet vindskeivt hjul XXL hadde eiker på verkstedet - så jeg kjøpte med meg 3 stk.
Vis vedlegget 546605
Å tilpasse en racer kan på mange måter sammenliknes med å sette opp en PU på en platespiller. Det er mye geometri, avstander, vinkler osv som må på plass for at den skal være optimal. Jeg fikk heldigvis hjelp av butikken (på rulle) når jeg kjøpte sykkelen.Så får man nerde litt sykkel igjen. Nytt styrestem ga en mindre aggressiv sittestilling som passet meg bra. Nye pedaler til hverdagsbruk også montert.
Du kan trøste deg med at det går an an å deffe kalorier på andre ting. Det blir fort mye kos, men det tar man inn igjen hvis man er litt restriktiv utover høsten.En rask sykkeltur til Nesset ved Bunnefjorden. Tenkte jeg fikk unne meg en softis når jeg var forbi og kjøpte en STOR. Steike den var ikke str. L , men heller type XXXL. De må jo ha splasha en liter is oppi den lille kjeksen. Med litt skjegg og bart var det neppe noe vakkert syn. Mer sånn type 2 åring som spiser softis selv for første gang Godt det var mye motbakker hjem , ellers hadde jeg fått i meg mer kalorier enn jeg brukte på turen.
Jeg er ikke så glad i bukkestyrer -jeg hadde nok heller kjøpt en slik en.Jeg var jo skeptisk til bukkestyre i utgangspunktet og hadde planer om å bygge om sykkelen til rett styre / cruiser før jeg hadde kjøpt den . Sånn som den er satt opp nå funker den såpass bra at jeg tror ikke jeg vil røre den. Full Ultegra drivlinje og bremser , så jeg føler det er litt teit å begynne å mekke på den. Beholder den heller som den er som en bra kondisjonstrening , evt. selger unna om "den ultimate" sykkel skulle dukke opp - evt. bygges opp av meg selv. Har en som frister , men den befinner seg langt oppe i Trøndelag et sted...……….
Det er ikke denne jeg har på hånd , men dette er mer stilen jeg så for meg en ombygd landeveissykkel.
Vis vedlegget 546697
Hyggelig det - får håpe flere har lyst og mulighet til å henge seg på i løpet av uken !Det høres jo uimotstålig fristende ut soundscape. Er nok på hytta tenker jeg så da er jeg i nærområdet også. Er det plass så kommer jeg gjerne og tar en lytt og prat.
Ja, her rekker man ikke gå og pisse en gang før jorwed har stelt i stand til lytte-treff . Kan fremdeles se avtrykk av ræva mi i sofaen der
Spøk til alvor - vi småpratet rundt å samles igjen. Plass til de "vanlige" samt noen flere. Fredag 9.august ved 17.30 tiden var vel nevnt. Helt uformelt , og det blir nok som vanlig mye hyggelig prat - og kanskje litt musikk. Hvis værgudene er greie kan hende jorwed fyrer en grill utenfor her også. Bytte av plater ect. kan vi jo evt. lufte etter hvert , får først se om det passer for folk .
Vis vedlegget 548884
Kan ikke på fredag allikevel. Kona hadde allerede booket oss opp.Det høres jo uimotstålig fristende ut soundscape. Er nok på hytta tenker jeg så da er jeg i nærområdet også. Er det plass så kommer jeg gjerne og tar en lytt og prat.
Om det er spådd "uvær" drar jeg muligens tidlig fra hytta - og da er det jo en mulighet
Artig med treff. Sa ifra til jorwed, men ble visst glemt.. Uansett,søndag går dårlig med litt for lang kjørevei og hektisk mandag. Kos dere
Paracet og masse vann til deg altså - og holde lydnivået under 125 db kanskje.....Skal i 60 års lag lørdag til laaaangt på natt,så det er litt avhengi av formen
O
Du har PM.Jeg kommer! Hvor skal jeg?