jorwed_
Audio Arkeologen
Er det en slik flat "litt-mer-enn-en-halvmåne-sak" som dyttes inn på skruen?
JA - dyttes inn i et spor på akselen.Er det en slik flat "litt-mer-enn-en-halvmåne-sak" som dyttes inn på skruen?
E-Clips burde funke det. Så akkurat på Biltema, men de er litt for store tror jeg. Men der finner jeg sikkert noe ved å søke litt på web'en.Må det være en slik med dbl.låsing, eller kan et E-klips brukes?
Og, i så fall - hva er diameter i sporet?
De har litt slikt på Biltema også. Søk på E-ring
Skal prøve å få målt , men det haster egentlig ikke. De er allerede sendt fra Hong Kong - og spilleren har nå stått på lager i lengre tid. Altså ingen bråhast dette her. Blir vel fortsatt stående selv om jeg ferdigstiller den. Markedet har tryna litt på gamle spillere føler jeg - og denne synes jeg er en keeper bare ut fra sine skulpturelle kvaliteter. Og den spiller ikke dårlig heller med det rette elementet montert. Jeg bygde to Lenco spillere , og den andre ble jeg tilbudt veldig god pris på - nettopp på grunn av designet og byggekvaliteten. Den fungerer nok kanskje mer som et designobjekt - enn en bruksspiller hos ny eier.Ble finere slik ja. Du har ikke en skrotnisse i nabolaget som kan ha en slik e-clip da?
Hvilken dimensjon er det på skruen?
Kunne nok fått den til å fungere , men er egentlig veldig fornøyd med designet som det er . Har en 10mm acryl tallerken oppå den originale. Selger da heller ekstra Lenco tallerken og spindel tenker jeg.Har ikke vært innom HFS på noen dager. Mye eye-candy å scrolle gjennom i tråden. Synd badass-utgaven ikke fungerte helt.
Kjempe konsert.Så må man bare mimre litt etter gårsdagens happening på Sentrum Scene.
Vis vedlegget 541284 Vis vedlegget 541285
Kanskje det Har kjøpt setetrekk da - og skal vel holde meg til stier og skogsveier i det minste.Snart for fin til å bruke i skogen, den der
Ja takk !Du får ta skogsveien opp til Hebekkskogen og få deg en kaffe i morgen om det passer
Har du tenkt mer på hvilke tiltak du vil gå for? Her i huset er det lenge siden det så ut som en normal kjellerstue. Den biten har jeg gitt opp. ;DFunderer av og til på noen akustiske tiltak i stereostua - uten at det blir seende helt lydstudio ut. Blant annet temme denne spenstige saken litt (B&W). Det låter bra i sweetspot, men merker det bygger seg opp mye bassenergi foran i rommet. Tenker muligheten for å rive paneltak og lage bassfeller foran og bak i rommet. I tillegg kunne jeg diffusere det meste av feltet fra høyttalere til rett bak lyttestolen. Har noen ideer på hvordan dette kan utføres uten at det ser for galt ut. Det billigste ville jo vel være diffusorer i skum materiale , men disse synes jeg ikke er spesielt pene. Løsningen er kanskje å sette de i rammer - og trekke dem med transparent hvitt stoff. Samme stoff brukes der man har absorbenter til bassområdet. Til slutt kan evt. sideveggene dekoreres med diffusjon av en penere type (treverk ect. ) Ideer og innspill er alltid velkomment !
Vis vedlegget 534494
Tenkte også at det er lett å oppgradere / tilpasse sykkelen etter behov. Men det meste stemte på denne - så kan man heller kjæle med detaljene etter hvert. Er nok obligatorisk med et Brooks skinnsete ogsåVeldig kul sykkel! Litt skeptisk til 48-26 som letteste utveksling i kupert norsk landskap. Du kan jo evt bytte til 11-32 kassett. Fint design og kule skjermer. Ser ut som veldig fornuftig delevalg på hele sykkelen.
Noe skal man holde på med Plass til mange sykler der. Blir vanskelig å finne unnskyldning for ikke å trimme litt etter hvertNå skjønner jeg hvorfor du bygde så stor garasje her om året!
Ja, alltid noe drit når sånt skjer , men de har bra returordninger osv - så jeg håper det går greit å returnere. Hever antagelig hele kjøpet og finner på noe annet.Kjipt.