motoren
Æresmedlem
Grattis Så fine ut de
mvh
mvh
Jeg må skaffe meg en skjøtekabel - så skal de nok testes mer i hovedoppsettet også. De spiller utrolig bra til prisen i alle fall , så man kan fort forsvinne i musikken hvis man flater ut med de på hodet.^ Gratulerer.
Enig i det du sier, men med et sett gode htlf og en god amp er det faktisk også noe eget med lengre lytteøkter vs over høyttalere. Det gir en annen musikkopplevelse.
Sjøtekabel kan foringe lyden… personlig erfaring..Jeg må skaffe meg en skjøtekabel - så skal de nok testes mer i hovedoppsettet også. De spiller utrolig bra til prisen i alle fall , så man kan fort forsvinne i musikken hvis man flater ut med de på hodet.
Joda - ser den. Men alternativet er å drasse stolen bort til anlegget hver gang man skal koble seg på - noe som ikke er optimalt. Mulig man får kjøpt ferdig kabel som passer og er lang nok.Sjøtekabel kan foringe lyden… personlig erfaring..
Takker så mye. De leverer absolutt til bruken de var tiltenkt. Tror det er et produkt som er litt enten eller for folk. De er tunet ganske annerledes enn de fleste konkurrentene , noe som jeg synes funker bra . Sikter man helt opp i high-end segmentet så vil de nok slite litt , men det var som sagt ikke intensjonen.Flottere hodetelefoner finnes knapt, et pluss må være når de låter bra også.
Gratulerer