U
utgatt60135
Gjest
Noen som kjenner dette bandet? Nye utgivelser (har visst ikke vært å få tak i) av deres to første album som kom ut i 80 og 87. Pitchfork: 9.1/9.1 av 10 poeng.
Jepp, kjøpt billett og forhåndsbestilt cdvargen skrev:Har nok fulgt godt med på det der. Gleder meg vilt! Er det noen andre som skal på konserten den 23.10?Lyngen skrev:Nå vet vi litt mer. Alltid spennende så se coverne for første gang . 21/9.vargen skrev:Porcupine Tree skal jo komme med noe i september i år. Mer vet jeg faktisk ikke...
Forhåndsbestilt på vinyl!Lyngen skrev:Nå vet vi litt mer. Alltid spennende så se coverne for første gang . 21/9.vargen skrev:Porcupine Tree skal jo komme med noe i september i år. Mer vet jeg faktisk ikke...
Satte nesten kaffen i vranga da jeg leste det...flashback til en konsert på Rockefeller som jeg er evig takknemlig for at jeg fikk med meg...mikefish skrev:The Mountain Morphine - at your service (2cd)
Fingrene krysset for at Built To Spill klarer å levere, det hadde vært utrolig artig. John Darnielle leverer alltid, så der er det bare store smil.mikefish skrev:Built To Spill - there is no enemy
The Mountain Goats - the life of the world to come
En plate for oss som har alle de gamle Lavaplatene på vinyl, og som har kommet opp i 40årene.mteinum skrev:
Var ikke klar over at den var kommet engangRoberten skrev:Eels kom med et av fjorårets beste album i 'Hombre Lobo,' og det later til at det fortsatt er fart i maskineriet.
'End Times' slipper 15.1.10
Og dere har vel alle Transmission Sessions Ep'en som kom i høst ?
Vår alles Stephen Merrit er tilbake med Realism i løpet av januar.
Ai ! Det var det virkelig ! Og både artig og hyggelig at han er såpass samlet at dette er gjennomførbart.decibelius skrev:
Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Bare Vampire Weekend´s Contra innkjøpt og den er veldig, veldig god da.
Nei, men altfor kjapp mening :-\. Er nok bedre enn først antatt, men neppe noen favoritt E album.Roberten skrev:Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Eller som vi sier i my neck of the woods; Sir, you are clearly high !
Den siste Eelsplaten syntes jeg er den beste så langt Utrolig vakker stemning gjennom plata. Ble hektet da jeg hørte den hos deg RobertenLyngen skrev:Nei, men altfor kjapp mening :-\. Er nok bedre enn først antatt, men neppe noen favoritt E album.Roberten skrev:Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Eller som vi sier i my neck of the woods; Sir, you are clearly high !
The Knife blir spennede. Hører på en låt nå og den er ... tja kunne vært lyd fra en film. En stille, vakker og sær film.
Kunne vært noe fra Biosphere : ...