38 cm arm og omformer til riia.
Vedlegg
-
252.6 KB Visninger: 834
-
272.7 KB Visninger: 834
Kraften fra reima gir et moment på lageret. Dette momentet blir større jo lenger opp på tallerkenen du plasserer reima. Slik sett burde reime vært plassert så langt ned på tallerkenen som mulig...musicman skrev:Har polert opp utsiden på tallerken med metallpolish. Dette ble meget bra i forhold til slik den var. Legger ved ett par bilder. Har flyttet opp drivreima, men er litt usikker på hva som tar seg best ut kontra det eller midt på tallerken. Beina til motoren er også litt forandret.
musicman skrev:Takker
Til dere som vurderer å bestille fra Sperrling må ha tålmodighet da han ikke har fått opp verkstedet sitt i garasjen ved sitt nybygde hus.
mvh
Skulle da egentlig bare mangle....Jan_I skrev:sperrlig opplyser også at motordel kan fås i svart granitt
Skjønner jo at jeg må fyre opp gammelsaaben og komme på besøk utpå høstenJan_I skrev:Og da var spilleren også bestilt :
Har bestilt i svart granitt både på plinth og motordel
MEN.. Man må vel MURE et nytt rack ::-\ ;D ;D
HUFF HUFF håper bare at dette ikke er så bra at en MÅ HA høyttalerne til sperrling også;D
Mvh Jan I
Ja bare jeg blir ferdig med oppussingen så er du hjertelig velkommen.Trond Kjetil skrev:Skjønner jo at jeg må fyre opp gammelsaaben og komme på besøk utpå høstenJan_I skrev:Og da var spilleren også bestilt :
Har bestilt i svart granitt både på plinth og motordel
MEN.. Man må vel MURE et nytt rack ::-\ ;D ;D
HUFF HUFF håper bare at dette ikke er så bra at en MÅ HA høyttalerne til sperrling også;D
Mvh Jan I
mvh
Trond Kjetil
Da får jeg ta kajakken fatt, da ;DJan_I skrev:Ja bare jeg blir ferdig med oppussingen så er du hjertelig velkommen.
Bare husk at jeg bor ute på øya og det er ikke fergeforbindelse
Mvh Jan I