Jeg syntes utrolig synd på dere som sitter med pengene innestående i dette prosjektet......
Dersom det er rett som jeg leser at det fremgår av teksten over , at noen får svar , andre ikke---finner jeg policyen merkelig ,........skulle tru pengene til Hans var like mye verdt som pengene til Grehte....
Er det kanskje nå så ille som mange frykter at pengene er waist.....og dere går på en sikkelig smell , skal han være jæ.......i gla det ikke er meg som har handla!!
Da kan jeg love at det hadde blitt ett salig helvete ,og granitten hadde nok blitt brukt til noe helt annet enn platespillere!
Det må da gå an å oppsøke denne karen , han har tydligvis ikke gått under jorda , når han svarer på enkelte e-poster.
Kanskje ett fremmøte kan få fortgang i tilbakebetalingen for de som ønsker pengene sine tilbake...det må da gå an å ta en hyggelig prat på trappa og bli enige med figuren....har han ikke penger , får han skaffe til veie dette da!
Lykke til folks...Jeg skal ikke oppfordre hverken til det ene eller andre på ett åpent forum.......
Det har vært diskutert hans sykdom og elendighet her flere ganger , jeg mener nå bestemmt at etter all denne tiden som har gått er det på tide å ta affere...for dere som vil ha igjen midlene deres.
Håper denne tråden vil sette en spiker i kista for fremtidige handler med denne figuren her , rett og slett.
var det ikke 12 lapper dere handla for hver da?....billig spiller i utgangspungtet....helt til man ikke får annet enn ubehagligheter.
Espen