Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Takk for link, de ser bra ut stemmer d?
    Tenker da på finish :)
    De er laget av isopor.. så finishen er helt ok den! :) Fått mange kommentarer på at det ser stilig ut, og de fleste tror det er kunst.. :rolleyes::cool:

Edit: Der passerte tråden 1000 innlegg også.. ;)

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Hei nr 1000 var det jeg som hadde, hva var premien sa du :confused:

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Ser jeg har glemt bort tråden litt, har vært mye jobb og litt fest :rolleyes: Var på en festival og fikk se Tom Jones live blant annet ;)

Nå nærmer det seg endelig henting av Krell KSA-250 i Tyskland! Planen er 3 August nå!:cool:

Om noen skulle være i nærheten er jeg ikke vanskelig, alle er velkommen! :)

Kanskje en prøvelytt hos Spissoy? :)

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Ser jeg har glemt bort tråden litt, har vært mye jobb og litt fest :rolleyes: Var på en festival og fikk se Tom Jones live blant annet ;)

Nå nærmer det seg endelig henting av Krell KSA-250 i Tyskland! Planen er 3 August nå!:cool:

Blir etter 3 august da :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15

Blir etter 3 august da :)
    Må nok bli det ja ettersom jeg er på Aukra (Nyhamna prosjektet) på jobb.. (noen andre som kanskje er det her? :rolleyes: )

Prøver å tenke litt på forforsterker og DAC til Kappa 9 og Krell KSA-250 anlegget...
    Ønsker egentlig å gå "hele veien" med Krell KRC-HR forforsterker og Krell Reference 64 DAC! :cool::cool: Men.. Det koster..

hmmm....

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Dyrt ja, men det har ikke stoppet deg før så dette blir spennende :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Dyrt ja, men det har ikke stoppet deg før så dette blir spennende :)
    Joda.. Var jo svært nære i fjor å kjøpe Krell Reference 64 DAC'en.. Angrer litt på at jeg ikke slo til, men skulle da ha en fungerende DAC i hovedoppsettet og den var litt gammel og utdatert.. Men i ett såkalt nostolagi anlegg fra slutten av 80, tidlig 90 tall er den nok noe av det grommere som er å oppdrive! :)

Men dette blir ikke prioritet, og det dukker jo stadig opp spennende ting på markedet! Forforsterker er første på listen på anleggsiden nå. Siden jeg har fler DAC'er som kan brukes i Infinity anlegget :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Bi-ampe 2 stk Krell KSA-250 ? :rolleyes:

Skal ned å hente min Krell KSA-250 i Tyskland nå 3 August, og ser det har kommet en til salgs i Danmark.. :cool: *tenketenke*

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    La ut Arcam irDAC for salg nå, fant ut at jeg ikke kommer til å bruke den igjen nå som jeg har Primare DAC30, og snart kommer det en Audiobyte Hydra Z USB bro også ;) Planen er å supplere med den eksterne strømforsyningen Hydra ZPM også. Ser ganske gromt ut ilag!

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Har prøvd å google og lese meg litt opp på dette temaet.. MEN for å være sikker..!

Er det noen ulemper for forsterkeren å vertikal biampe? En stereoeffektforsterker til vær høyttaler?
    Vil utsignalet fra forforsterker bli svekket ved å bruke Y-ledd på XLR ?
    ;)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Måtte kjøpe Roger Waters - Amused to Death" på LP. Kjøpte faktisk 2 utgaver, både den fra Analogue Productions og en picture disc ;)
    Bestilte den også på CD/Bluray!

rw_atd_picture_disc_packshot.jpg

Edit: Er vell på tide å tenke på en platespiller.. :rolleyes:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    28.291
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Hvis man kjøper plater kan det være greit med en platespiller ja....:cool:

Vedr vertikal biamping kan jeg aldri tro at det kan ha noen bakdeler. Lasten blir i alle fall lik på begge forsterkerene.

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15

Vedr vertikal biamping kan jeg aldri tro at det kan ha noen bakdeler. Lasten blir i alle fall lik på begge forsterkerene.
    Hehe ja er noe med det! :rolleyes::cool: får sette det på planen ;)

Ja, er slik jeg også har forstått det, er det egentlig noe som taler for horisontal biamp? (Da har jeg en amp for low og en for high?)

Uansett løsning så må man ha:

• Y-ledd for å dele signalet opp i 4 fra forforsterker (har bare Left/Right ut)
    • 4stk XLR kabler,
    • 4stk høyttalerkabel?

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3

Ja, er slik jeg også har forstått det, er det egentlig noe som taler for horisontal biamp? (Da har jeg en amp for low og en for high?)

• 4stk XLR kabler,
    • 4stk høyttalerkabel?
    På dp er det en xlr inn og en ut for hver forsterkerdel i stereo ampene, da kjører man signalet inn i den ene og ut igjen for så å kjøre det inn i den andre, ingen y-ledd. Fordelen med å kjøre en amp på low og en på high er et mere sentrert lydbilde om det er noen forskjeller på ampene. Produksjonsår, muligens noen justeringer utført, oppgraderinger etc.

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15

• 4stk XLR kabler,
    • 4stk høyttalerkabel?
    På dp er det en xlr inn og en ut for hver forsterkerdel i stereo ampene, da kjører man signalet inn i den ene og ut igjen for så å kjøre det inn i den andre, ingen y-ledd. Fordelen med å kjøre en amp på low og en på high er et mere sentrert lydbilde om det er noen forskjeller på ampene. Produksjonsår, muligens noen justeringer utført, oppgraderinger etc.
    Er en smart løsning det! Men Krell har dessverre ikke slikt, så da må jeg ha Y-ledd eller en kabel som deler seg til 2 XLR Female i forsterkerenden :)

Ser den siste der, men det må man jo bare høre seg frem til så godt en kan :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Kan vell kanskje melde at det ikke er 1 stk Krell jeg skal hente i Tyskland, men 2 stk ;) Eller, den ene er i Danmark, men tar den med på veien!

Så da har jeg 2 stk Krell KSA-250 :cool::cool:;)
    Her er noen bilder av den i Tyskland, relativt strøken for alderen vil jeg påstå!

008.jpg

010.jpg

007.jpg

Baksiden pleier ofte å være stygge på gamle Krell'er, ikke denne! :)
    014.jpg

Bør ha nok krefter til Kappa 9 nå :rolleyes:

DoB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    339
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Herlig å se du satser på gamle helter som Infinity og Krell:)
    Holder på med noe av det samme selv. Har et par Infinity Epsilon med Jeff Rowland Model 8t med batteridrift på mellomtone og topp og planlegger en eller to klassiske Krell forsterkere på bassene så er veldig spent på hva du synes om KSAene dine når du får dem.
    En av mine favorittråder på hfs dette! Herlig blottet for dårlig stemning
    :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Herlig å se du satser på gamle helter som Infinity og Krell:)
    Holder på med noe av det samme selv. Har et par Infinity Epsilon med Jeff Rowland Model 8t med batteridrift på mellomtone og topp og planlegger en eller to klassiske Krell forsterkere på bassene så er veldig spent på hva du synes om KSAene dine når du får dem.
    En av mine favorittråder på hfs dette! Herlig blottet for dårlig stemning
    :)

Epsilon er veldig kult! Husker jeg vurderte de når HiFi-guiden hadde 1par til salgs! Den JR Model 8T var heftig! Måtte google litt nå ;)
    Jeg er også spent på hva jeg får ut av Krell'ene i vertikal biamp. Har jo tidligere hatt Krell KSA-300s, som er noe nyere. Men da på andre høyttalere.

Har faktisk importert 3 stk Krell KSA serie til Norge nå ;) (KSA-300s hentet jeg i Sverige, en stk KSA-250 i Danmark og en stk KSA-250 i Tyskland) :)
    Har følelse av at det ikke er alt for mange slike produkter i Norge. Men de var jo meeeget dyre har jeg forstått når de var i salg!

Må bare si takk for hyggelige ord på slutten der:) Du burde få deg en tråd om det anlegget der! Alltid gøy å se bilder av slikt utstyr! (Har ingenting imot om det kommer her heller!;) :)

• Liker
    Reaksjoner: DoB

DoB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    339
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Spennende! Blir nok import på meg også tenker jeg.
    Har ikke noen gode bilder av det nåværende anlegget mitt enda dessverre, men slenger med et jeg tok i full fart nå.
    Normalt sett er det ikke så nakent på gulvet her og et nytt stort og hvitt gulvteppe er på plass om ca en uke. Skal få tatt noen bedre bilder da.
    Kanskje blir det egen tråd også hvis jeg får ånden over meg.
    Er forresten en 65" tommer på veggen der så litt størrelse er det jo på Epsilonene også:)

DSC07519.jpg

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Alltids greit å vite noen mål for å få perspektivene på plass :) men det første som slo meg når jeg så bildet var at ht va nesten like stor som døra :) åsså va det sabla blankt det gulvet ditt :) stort og stilrent må eg sei

• Liker

fbh71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    3
    Ellers må jeg si GRATTIS spissoy med dobbelt Krell :) Vært litt stille her en stund men nå er du i gang igjen, og det er veldig morsomt :) for makan til grovt utstyr som testes/kjøpes skal man lete lenge etter.

• Liker

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Spennende! Blir nok import på meg også tenker jeg.
    Har ikke noen gode bilder av det nåværende anlegget mitt enda dessverre, men slenger med et jeg tok i full fart nå.
    Normalt sett er det ikke så nakent på gulvet her og et nytt stort og hvitt gulvteppe er på plass om ca en uke. Skal få tatt noen bedre bilder da.
    Kanskje blir det egen tråd også hvis jeg får ånden over meg.
    Er forresten en 65" tommer på veggen der så litt størrelse er det jo på Epsilonene også:)
    Må bare si at du har ett fantastisk flott gulv! :) Epsilon er ett smykke av en høyttaler! Du har lyd i anlegget nå? Hvilken PRE er det du spiller med? :)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Ellers må jeg si GRATTIS spissoy med dobbelt Krell :) Vært litt stille her en stund men nå er du i gang igjen, og det er veldig morsomt :) for makan til grovt utstyr som testes/kjøpes skal man lete lenge etter.
    Takk for det! ;) Har vært roligt en stund. Men overraskende nok ikke noen utbyttinger i hovedanlegget :rolleyes:
    Har hatt rør-systemet i over 1 år nå.. snart ny rekord!
    Og høyttalerne står trygt også, ettersom en oppgradering til større Avantgarde er svært kostbart!

Men anlegg nr. 2 (Infinity-Krell) er snart komplett, mangler bare en Krell eller ML forforsterker igrunn ;)

Sist redigert:

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Da er Audiobyte Hydra Z på veg i posten! Blir spennende å prøve med Primare DAC30! ;) Også grei å ha om jeg får tak i en Krell Reference 64 DAC slik at jeg kan bruke USB og PC :) Hydra ZPM strømforsyningen kommer senere i år!

hydra-zpm-front.jpg

Hydra-Z-Hydra-Z-Power-Module-combo-achter.jpg

DoB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    339
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Må bare si at du har ett fantastisk flott gulv! :) Epsilon er ett smykke av en høyttaler! Du har lyd i anlegget nå? Hvilken PRE er det du spiller med? :)
    Takk for det. Er veldig fornøyd med gulvet.
    Kährs Supreme Shine Collection Ask Retro heter det. PARKETT KÄHRS SUPREME SHINE COLLECTION ASK RETRO | BraMaling.no

Her er det lyd:)
    Akkurat nå lånet jeg en Parasound P5 pre og til prisen er den virkelig bra, men den blir nok ikke en fast del av anlegget.
    Det blir trolig en Cary SPL-05 som kommer inn etterhvert hvis jeg da ikke velger å fortsette retrostilen og havner på en Mark Levinson 380s eller noe slikt:)
    Må ellers si at jeg har hatt masse høyttalere innom her, alt fra Avantgarde Uno og QUAD 2905 til Legacy Focus 20/20 og masse annet, men de gamle Infinityene har likevel noe spesielt ved seg så jeg skjønner godt at koser deg med dine.

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Takk for det. Er veldig fornøyd med gulvet.
    Kährs Supreme Shine Collection Ask Retro heter det. PARKETT KÄHRS SUPREME SHINE COLLECTION ASK RETRO | BraMaling.no

Her er det lyd:)
    Akkurat nå lånet jeg en Parasound P5 pre og til prisen er den virkelig bra, men den blir nok ikke en fast del av anlegget.
    Det blir trolig en Cary SPL-05 som kommer inn etterhvert hvis jeg da ikke velger å fortsette retrostilen og havner på en Mark Levinson 380s eller noe slikt:)
    Må ellers si at jeg har hatt masse høyttalere innom her, alt fra Avantgarde Uno og QUAD 2905 til Legacy Focus 20/20 og masse annet, men de gamle Infinityene har likevel noe spesielt ved seg så jeg skjønner godt at koser deg med dine.
    Må innrømme jeg er nysgjerrig på Parasound P5! Er svært mange som har den og er fornøyde! Jeg hadde Parasound P3 en stund her og den var ikke noe god..
    Skjønner dog at P5 er noe helt annet!

Cary SLP-05 er en vakker sak! Alltid vært svak for ting med ekstern strømforsyning :cool: Jeg vet sannelig ikke hvilken forforsterker som kommer inn til dette anlegget. Jeg har jo en rør-pre i horn/rør anlegget som jeg kan bruke. Men ønsker egentlig en Krell eller Mark Levinson! :)

Jeg har dessverre kost meg veldig lite med Infinity anlegget ettersom stua er fylt opp med Avantgarde horn og rør utstyr! Har kun fått prøvd de med den integrerte Marantz PM11-S3, veldig flott lyd...Men for lite krefter!

Når begge Krell'ene er kommet i hus skal jeg bytte om i stua så jeg får prøvd det skikkelig! ;)

Håper bare ikke sikringen går.. :rolleyes:

Sist redigert:

DoB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    339
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Parasound P5 er virkelig overraskende god, men den gir ikke noe særlig eierglede hvis jeg kan si det slik.
    Volumhjulet føles som om det kunne stått på en billig forsterker fra Elkjøp og i det hele tatt så føles den litt billig.
    Nå har de tydeligvis lagt pengene i det som befinner seg på innsiden og det er jo veldig bra, men må si jeg er litt svak for mekanikk som gir den lille ekstra gode følelsen når man trykker på en knapp eller vrir på en pot.

De eldre Krellene er vel ikke kjent for å ha noe særlig til soft-start så kan hende det er lurt å sette inn en treg sikring etterhvert. Det blir vel uansett ikke den største kostnaden vil jeg tro:)

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.022
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Ville sterkt vurdert Rotel RC1570 også :). Men klok av skade... husk å sjekk impedansematch og "signalvolt" ut av eventuelt preamp mot Krellene :)..

Erfart forvregning på missmatch her da effektforsterkeren krevde mye mer voltsignal inn for å yte 100% styrke, enn hva preampen kunne gi ut.

Mcintosh har vel 5v inn på sine 1.2kw for å få dem til å synge for fult, det er det faktisk svært få preamper som greier å levere.

EDIT: dagens recivere tror jeg normalt har 1-2 volt ut.. eldre (2-4 år gamle?!) YAmaha hadde helt nedi 0.5v RMS på pre out.

PS, jeg er ikke noe ekspert på området, men tror jeg har skjønt det nogenlunde rett :).

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Parasound P5 er virkelig overraskende god, men den gir ikke noe særlig eierglede hvis jeg kan si det slik.
    Volumhjulet føles som om det kunne stått på en billig forsterker fra Elkjøp og i det hele tatt så føles den litt billig.
    Nå har de tydeligvis lagt pengene i det som befinner seg på innsiden og det er jo veldig bra, men må si jeg er litt svak for mekanikk som gir den lille ekstra gode følelsen når man trykker på en knapp eller vrir på en pot.

De eldre Krellene er vel ikke kjent for å ha noe særlig til soft-start så kan hende det er lurt å sette inn en treg sikring etterhvert. Det blir vel uansett ikke den største kostnaden vil jeg tro:)
    Takk for info! Det blir nok ikke til at jeg kjøper en P5 uten videre, da det ikke er helt min gate på dette anlegget.

Hadde vært artig å prøvd noen av de eldre forforsterkerene fra 90-tallet ! Men jeg er redd for at de gamle er litt mørke i lyden!
    Tror kanskje jeg må ha en treg sikring ja ;)

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Ville sterkt vurdert Rotel RC1570 også :). Men klok av skade... husk å sjekk impedansematch og "signalvolt" ut av eventuelt preamp mot Krellene :)..

Erfart forvregning på missmatch her da effektforsterkeren krevde mye mer voltsignal inn for å yte 100% styrke, enn hva preampen kunne gi ut.

Mcintosh har vel 5v inn på sine 1.2kw for å få dem til å synge for fult, det er det faktisk svært få preamper som greier å levere.

EDIT: dagens recivere tror jeg normalt har 1-2 volt ut.. eldre (2-4 år gamle?!) YAmaha hadde helt nedi 0.5v RMS på pre out.

PS, jeg er ikke noe ekspert på området, men tror jeg har skjønt det nogenlunde rett :).
    Takk for tips! Skal ta dette med nøye og studere litt før noe valg blir tatt! ;) For høy gain er også noe drit, da man såvidt kan ha volum før det er knall høyt!

Fant dette om Krell KSA-250: Input sensitivity: 2.3V

Edit:
    ser litt på Audio-gd Master 1 nå, og den er oppgitt til output:
    19V @ XLR, det rimer jo ikke helt? eller er det noe jeg har missforstått ?

Sist redigert:

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.022
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Det virka da voldsomt :p. Mulig det er en max grense da ? Nå skal jeg ikke være helt sikker her.. men om det er tilfelle at den kan ha så max utgang, så er det lite trolig at den er helt nede på 2v... Tror kanskje den da vil sende ut et voldsomt høyt signal?! Mcintosh oppererer også med høye signal ut på max.

Slik jeg ser det, så kan det faktisk være en missmatch... stygt redd for at signalet ut ifra Audio GD kan bli litt høyt... men mulig jeg bommer veldig her nå altså.

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Det virka da voldsomt :p. Mulig det er en max grense da ? Nå skal jeg ikke være helt sikker her.. men om det er tilfelle at den kan ha så max utgang, så er det lite trolig at den er helt nede på 2v... Tror kanskje den da vil sende ut et voldsomt høyt signal?! Mcintosh oppererer også med høye signal ut på max.

Slik jeg ser det, så kan det faktisk være en missmatch... stygt redd for at signalet ut ifra Audio GD kan bli litt høyt... men mulig jeg bommer veldig her nå altså.
    Ser McIntosh pre-ampen C50 har 16V ut! Electrocompaniet 4,8 har hele 30v ut max står det.

Får det liksom ikke til å stemme helt :confused:

Moiz Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Antall liker
    941
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    125

Ser McIntosh pre-ampen C50 har 16V ut! Electrocompaniet 4,8 har hele 30v ut max står det.

det er forskjell mellom Vpp ( peak to peak) or Vrms! skal stå nevnt i spesifikasjonene

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.926
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15

det er forskjell mellom Vpp ( peak to peak) or Vrms! skal stå nevnt i spesifikasjonene
    Ser at det står ofte "Max output"

Men, har googlet litt, og ser at det skal gå an å regne ut volten forsterkeren får inn fra Pre-amp.?
    Hmm.. Nå skal jeg lære noe nytt ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    70.772
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er visst alltid stort og gromt når du gir gass :) Grattis! Gleder meg til bilder og lytteinntrykk når du har vært på kjøretur igjen :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn