Spissoy
Hi-Fi freak
Ja Fitjar er jo solsiden av StordHadde en mistanke om Fitjar med tanke på bildene dine.
Eg bur i Sætravikjo
Det er ikke langt unna
Ja Fitjar er jo solsiden av StordHadde en mistanke om Fitjar med tanke på bildene dine.
Eg bur i Sætravikjo
Fitjar er en flott plass,jobbet der i 4 årJa Fitjar er jo solsiden av StordHadde en mistanke om Fitjar med tanke på bildene dine.
Eg bur i Sætravikjo
Det er ikke langt unna
Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor?Fitjar er en flott plass,jobbet der i 4 årJa Fitjar er jo solsiden av StordHadde en mistanke om Fitjar med tanke på bildene dine.
Eg bur i Sætravikjo
Det er ikke langt unna
mvh
Hadde et sammarbeid med Skarveland på verftet på Fitjar,likte meg godt.Nå ble jeg nysgjerrig! Hvor?Fitjar er en flott plass,jobbet der i 4 årJa Fitjar er jo solsiden av StordHadde en mistanke om Fitjar med tanke på bildene dine.
Eg bur i Sætravikjo
Det er ikke langt unna
mvh
Haha, dei står fint her på lageret!ka ti komme du opp med kappaene så me kan prøva de??
Hehe, ja måtte bli litt, og nå kommer jo en del kalender tilbud og da må man jo!Mye vinyl på deg Har tydeligvis vært snill i år så mye du får til jul
Liker selv godt Slowhand albumet til Clapton. Hørt mye på det. Dog ikke
på vinyl. Men låtene er de samme lell
Muse er gøy musikk å spille synes jeg, og de har noe eget kontra de fleste nyere band Alle er heldigvis ikke like!Forbinder vel den bare med vinyl for min del. Ellers kan jeg styre meg for Muse, det samme kan heldigvis min tenåring selv om en av de gode vennene hans er stor fan. Vi kan ikke alle være like, men junior følger i alle fall i sin fars fotspor på det området.
Begynner å bli litt, og mer er bestilt, mye forhåndsbestillinger o.l men det må vel roe seg ned nå fremover....Må si det står respekt av din lp innkjøpstakt, må begynne å bli litt av et utvalg
God Jul
Takk for tipset Dette albumet hadde jeg ikke hørt før!Har vært travelt om dagene, men fikk endelig en ny LP idag, føler det har tørket godt inn nå
Fikk ei plate jeg liker svært godt, hørte gjennom på Spotify før jeg bestilte LP'en, ett album som anbefales!
Utdrag " nylig oppdagede Dylan-tekster. Tekstene ble opprinnelig skrevet av Bob Dylan i 1967 - samme periode som ga oss hans originale, legendariske Basement Tape"
Lost On The River - The New Basement Tapes
Vis vedlegget 420521
Ser også på streamer til anlegget da jeg er _litt_ lei av USB kabel som henger ut av PC'n og ligger over gulvet også det at jeg må slå på PC for å spille musikk.. Denne er tiltenkt på kjøkkenet så blir helt stand alone!Velger du Blusound så har du en god start på et fint streaming utstyr... . Om du skulle falle for fristelsen å integrere streaming i det aller helligste .
Har kun sett Bluesound i real life, den er pen! Men tror Klipschen vil passe godt da du ser bort på horna ifra spisebordet der den er tiltenkt å stå!Hvis utseende skal bestemme så ville jeg valgt Klipsch
Hva med JBL Authentics L16?
Klassisk Jbl design og fet lyd.
Takk for tips om JBL! Den er unektelig fet, men er alt for stor, spesielt dybden er ett problem da den skal stå på kjøkkenbordet/spisebordet.Den er faktisk feit! Har ikke hørt dem men jeg har sett begge de JBL-ene med det designet, og de har en utvilsomt høy retro L100-faktor i designet. RIAA har i alle fall den største av dem, og det er jo greit hvis man skal ha et oppsett for rask audition av vinyl.
Hmm den var ikke dum! Leste testen til Lyd&Bilde..! MEN, den finnes kun i sort Digget designet til storebror L16 med treverk! Siden den skal stå veldig åpent så ønsker jeg noe som ser retro utJbl's lillebror til L16, L8 er ca 24cm dyp så bare litt dypere en Klipsch the tree som jeg igjen synes er mye kulere enn den bluesound saken.