Hjemme fra Oslo og HiFi Show!
Først, hyggelig å møte dere som en fikk hilst på, kjenner jo igjen mange her i fra pga bilder i div tråder men er introvert så går ikke bort til ukjente for å hilse uten videre!
Lite sammendrag:
Litt vel mye folk på lørdagen, betydelig enklere å komme innom forskjellige rom på søndagen!
Dømmer ikke på lyd da det blir spilt mye musikk jeg aldri har hørt eller har interesse av.. Noen skal ha skryt for å spille «folkelig» musikk!
Alan (Gjallarhorn Audio) spilte mye Pink Floyd til min glede! Harbeth 40.5XD2 er ekstremt flotte, synd trekkene ikke var av!
Fikk også sett DeGritter MK2 i den nye sorte finishen.. Fikk litt igjen på skatten så spørst om det ikke ryker noe der
Mr Kerr (Kerr Acoustic) og jeg deler glede i Opeth og tyngre musikk så vi fikk presset inn en låt der, var like kult som sist han var i Norge og demonstrerte hos OHC, da hadde vi rommet alene i nesten 1 time med forskjellig musikk! En høyttaler jeg virkelig har sansen for!
Ø Audio Verdande er veldig flotte og jeg kunne høre stort potensial der! En høyttaler jeg ville likt å høre mer på i ett normalt rom, med min musikk! Kult at de spilte med
Engstrøm Eric monoblokker, slevde litt der inne!

En prisklasse langt i fra min verden men er litt dette som er meningen med messer (imo)
Messas store overraskelse var
Audio Note rommet, mega hyggelig UK (?) represetant som spilte gøy musikk (Rock og old school hiphop)
Lydbildet og alt rundt fenget meg, og det var noe med «sounden» som fasinerte! Flott forsterker!
Steinway & Sons var flott, ett system som er langt unna mitt «ideal» da det kun selges som sett med pre/effekt (+ prisen) Men designet er verdt ett bilde her!