Må nesten svare på denne! JA disse blir stående her en god stund!Gratulerer så mye, med smekre kreasjoner.
Håper de blir husvarme hos deg?
Hehehe, nei nå blir det HiFi pause ! Nå må jeg klare å nyte det jeg harVery nice, indeed!8) Nå venter vi på neste trekk.
Line Magnetic LM-1
Fikk oppgitt 25'000.- for paret (2stk) via Norsk importør så det er kostbart med fullt rørbytte her! Tror det bare er Psvane som har 1:1 replica av WE 212 røretHva koster et av disse rørene nye ? Er det mer enn en produsent av de ? Lekkert og varmt.. Er disse også en klone av en eller annen WE konstruksjon ?
Gratulerer med noen fantastiske amper! Dette er rett og slett smykker!Fikk oppgitt 25'000.- for paret (2stk) via Norsk importør så det er kostbart med fullt rørbytte her! Tror det bare er Psvane som har 1:1 replica av WE 212 røretHva koster et av disse rørene nye ? Er det mer enn en produsent av de ? Lekkert og varmt.. Er disse også en klone av en eller annen WE konstruksjon ?
Det står i manualen at de er basert på WE teknologi vertfall!
Spissoy!"#¤Y&!Takk for fine ord og er helt enig, jeg er veeeldig glad for at jeg kjøpte dette settet!
De blir veldig varme! Har laget en liten video når jeg slår dem på! Fikk litt sjokk første gang når jeg satt helt oppi de og slå dem på!
Så ,så..Ikke vær så snurt nå.. Spør av positiv nyskjerighet. De holder sikkert en god stund, årevis er kanskje å ta i. Det hele kommer ned til to enkle ting. Hovedsaklig bruksmønster på forsterkerne og antall timer. Dernest bias, dvs hvor hardt rørene drives.Såvidt fått smykkene i hus,og folk maser om priser på rør,enda det er splitter nytt.
Blir nesten som om ein spør seg ka diverse deler til den nye bilen koster,før bilen er brukt.
Røra holder sikkert i årevis.
Ja, sjelden man ser slike dimmensjoner på audio rør. Eneste jeg kommer på er T1610 røret på KR Audio sin Kronzilla forsterker...Flotte rør. Har bare sett noe tilsvarende i et monter på Radiumhospitalet.
mvh
Visste ikke at de brukte rør til røntgen før? tøft!@ soa: Tilsvarende størrelse som rtg. rørene jeg husker fra Radiumhospitalet... det er dog 30 år siden jeg så dem. Tipper at partikkelakselleratorer har overtatt. Men O.T. seff, i Spissoys tråd.
mvh